تبیان، دستیار زندگی

گلپایگانی:ادامه مهربانی و تعامل با مردم رمز موفقیت ائمه جماعات است

رییس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این موضوع که مساجد در امید دادن به مردم نقش مهمی ایفا می‌کند، گفت: روحانیت خاستگاه انقلاب اسلامی و خاکریز اول مبارزه با استعمار و استکبار است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی صبح امروز (یکشنبه‌) ۲۳ دی ماه در آیین معارفه رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان این که مساجد در هدایت مردم  و امیدوار کردن آنها نقش بی‌نظیری دارد، اظهار کرد: یکی از رویکردهایی که مقام معظم رهبری مدت‌ها است آن را دنبال می‌کند، رویکرد جوانگرایی است و همین موضوع در انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به عنوان امام جمعه‌ تهران دیده می‌شود.

وی در ادامه سخنانش گفت:انقلاب اسلامی موجی در جهان ایجاد کرده است که استعمار و استبداد بسیاری از کشورهای جهان را از بین برده است. نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم ایستاد و تمامی معادلات استعمارگران و ابرقدرت‌ها را بر هم زد.

وی ادامه‌ داد:  دشمن درصدد این است که ریشه انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد اما مردم و روحانیت بیدار هستند  و اجازه این کار را نخواهند داد. روحانیت خاستگاه انقلاب اسلامی و خاکریز اول مبارزه با استعمار و استکبار است. روحانیت از ابتدای غیبت تا به امروز شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده است. در دوران دفاع مقدس نیز روحانیون و طلبه‌های زیادی شهید شدند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری  در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر این مطلب که ادامه مهربانی و تعامل با مردم رمز موفقیت ائمه جماعات است، در این باره خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چه قدر باید فریاد بزنند که روحانیون نباید به سراغ تجملات بروند. من خودم از مقام معظم رهبری شنیدم که اگر مسائل امنیتی وجود نداشت با پیکان رفت و آمد می‌کردم. با همه تبلیغاتی که می‌شود قافله روحانیت به خوبی راه خود را ادامه‌ می‌دهد. رهبر ما بیدار و شجاع است و من نیز هیچ ترسی در ایشان ندیدم. ایشان به تمام آداب شرعی عمل می‌کنند.
منبع: ایسنا

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.