تبیان، دستیار زندگی

ثبت نام ۱۴ هزار زوج دانشجو در طرح «همسفر تا بهشت»

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: ۱۴ هزار زوج دانشجو در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت» ثبت نام خود را قطعی کرده و منتظر اعزام به مشهد هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ازدواج آسان
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی، رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه ویژه‌برنامه فرصت عاشقی، از مجموعه برنامه‌های فرهنگی آموزشی پنجمین کاروان طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته روند ثبت نام دانشجویان آغاز شد و تا پایان دی ‎ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال ۲ ماه زودتر روند ثبت نام آغاز شده، تصریح کرد: توقع بر این بود که از بازه زمانی به وجود آمده، استفاده شود که تاکنون حدود ۱۴ هزار ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی قطعی شده است. مطمئناً تا پایان مهلت ثبت نام با توجه به استقبالی که صورت گرفته است، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به حضور بیش از ١٠٠٠ زوج در ۵ دوره برگزار شده از طرح همسفر تا بهشت، تاکید کرد: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت پایان دی ماه اعلام شده است و در پایان مهلت ثبت نام با توجه بر تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به تمدید و یا عدم تمدید مهلت ثبت نام تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مایه مباهات ماست که نتیجه بررسی‌های آماری و میدانی حاکی از این است که آموزش های ارائه شده در این دوره باعث کاهش قابل توجه تنش ها و آسیب های خانوادگی در بین زوجین شده است.

صالحی گفت: امیدواریم در راستای توسعه ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار جوانان عزیز به خصوص دانشجویان بیش از پیش موفق باشیم.


منبع: خبرگزاری قرآن
، خراسان رضوی ، فرهنگی ، همسفر تا بهشت ، قرآن
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.