تبیان، دستیار زندگی

واعظی باعث نشود جریان‌های سیاسی از دولت عقب‌نشینی کنند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه از حرف‌های واعظی تعجب کردم،‌ گفت: واعظی اشتباه می‌کند و باید از کسانی که از روحانی حمایت کردند تشکر کند و باعث نشود جریان‌های سیاسی از دولت عقب‌نشینی کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کارشناس
اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح طلب، ضمن اشاره به اظهارات اخیر محمود واعظی پیرامون عدم ائتلاف دولت با اصلاح طلبان اظهارداشت: وقتی حرف‌های آقای واعظی را خواندم تعجب کردم چون ایشان باید در جهت وحدت جریانات سیاسی صحبت کند نه در جهت تفرق احزاب و گروه‌های سیاسی. 

وی افزود: من اعتقاد دارم که آقای واعظی اشتباه می‌کند و باید از کسانی که از آقای روحانی به هر عنوانی حمایت کردند تشکر کند و باعث نشود که جریان‌های سیاسی نسبت به دولت عقب‌نشینی کنند.

دوستی در پاسخ به این سوال که به نظر شما این صحبت‌ها موضع رسمی حزب اعتدال و توسعه است یا خیر، خاطرنشان کرد: به نظرم این اظهارات بیشتر شخصی است چون ما بیانیه‌ای از سوی حزب اعتدال و توسعه که مؤید این باشد ندیده‌ایم. 

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری پیرامون برخی اظهار نظرات در خصوص تلاش واعظی برای به حاشیه راندن جهانگیری در دولت تصریح کرد: من این را قبول ندارم. واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور است و دولت وحدت نظر دارد ولی در وجود اختلاف نظر سیاسی شکی نیست.
منبع:خبرگزاری فارس