تبیان، دستیار زندگی
فرایبورگ در هفته پانزدهم بوندس لیگا تیم بوخوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میزبان خود فرایبورگ شد. 5 گل این دیدار در همان 24 دقیقه ابتدایی مسابقه در حضور 24500 تماشاچی به ثمر رسید. بعد از اینكه فرایبورگ كه یكی از قدرتمندترین تیم ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نهمین گل وحید هاشمیان درون دروازه فرایبورگ

در هفته پانزدهم بوندس لیگا تیم بوخوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میزبان خود فرایبورگ شد.

5 گل این دیدار در همان 24 دقیقه ابتدایی مسابقه در حضور 24500 تماشاچی به ثمر رسید. بعد از اینكه فرایبورگ كه یكی از قدرتمندترین تیم های خانگی بوندس لیگاست 0-2 جلو افتاد، وحید هاشمیان در دقیقه 15 بعد از ضربه كرنر ساندی اولیسه از فاصله كوتاه پس از یك چرخش اختلاف را به یك گل رساند. گل زوج او یعنی پیتر مادسن دانماركی هم دیگر فایده یی نداشت و شاگردان نوی رورر در نهایت مغلوب شدند. این سومین هفته متوالی است كه بوخوم بدون پیروزی بوده است. وحید هاشمیان كه نهمین گل خود را در این فصل به ثمر رساند، در این دیدار هم 90 دقیقه بازی كرد. بوخوم بعد از این باخت در رده ششم باقی ماند.

تیم هامبورگ نیز در استادیوم گوتلیب دایملر اشتوتگارت در حضور 38000 تماشاچی پرشور، موفق شد یك امتیاز مهم در خانه صدرنشین و بهترین تیم حال حاضر آلمان بگیرد. مهدی مهدوی كیا نیز در این مسابقه 90 دقیقه بازی كرد.

در مهمترین دیدار هفته نیز بایرن مونیخ در برمن با نتیجه 1-1 یك امتیاز مهم از تیم قدرتمند وردربرمن گرفت تا پس از پیروزی سه بر صف مقابل هامبورگ در جام حذفی و پیش از حیاتی ترین مسابقه این فصل مقابل اندرلشت بلژیك در لیگ قهرمانان، با موفقیت از بحران خارج شود.