تبیان، دستیار زندگی

در گفت و گو با تبیان؛

هادی حجازی فر از کاتیوشا می گوید

بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاه رسانی تبیان، به بهانه توزیع در شبکه خانگی فیلم سینمایی «کاتیوشا»، به گفت و گو با هادی حجازی فر؛ بازیگر این فیلم پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هادی حجازی فر
به گزارش روابط عمومی، «کاتیوشا» اولین بازی هادی حجازی فر در یک فیلم کمدی است که به‌تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده.
به همین منظور، هادی حجازی فر در بخشی از سخنان خود به تبیان عنوان داشته است: «من اصلاً نمی‌توانم تصور کنم متن را بخوانم و سر صحنه آن را اجرا کنم. هرکدام از فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام، ابتدا از کارگردان می‌پرسم امکان مانور هست یا باید به چیزهایی که در اختیارم است، بسنده کنم. صادقانه بگویم هر نقش برای من جستجویی تازه است. می‌دانم جنبه‌های مثبت بازیگری‌ام چیست و گاهی آگاهانه از آن‌ها دریغ می‌کنم. تماشاگر و منتقد با من مهربان است ولی نمی‌توانم با خودم این‌قدر مهربان باشم و ترجیح می‌دهم مواجهه بدوی با نقش داشته باشم. حتی بازیگر روبرو برایم مهم است و بالاتر از آن مجموعه بازیگرانی که با آن‌ها بازی ندارم برایم دارای اهمیت هستند. این از تربیت تئاتری می‌آید و به همین خاطر است حتی روزهایی که بازی ندارم، به پروژه سر می‌زنم.»
مصاحبه جذاب و خواندنی هادی حجازی فر در خصوص فیلم سینمایی «کاتیوشا» در بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاه رسانی تبیان، در دسترس علاقمندان می باشد.