تبیان، دستیار زندگی

اسلحه جنگ اقتصادی

اصلی‌ترین بحث این جنگ، معیشت مردم و اشتغال است؛ بنابراین، هر اشتغالی که در کشور ایجاد می‌شود، اسلحه‌ای در جنگ اقتصادی خواهد بود. دشمن پیش از انقلاب اسلامی برای عدم وقوع این انقلاب، تلاش و پس از انقلاب نیز هر حیله‌ای را امتحان کرد، ولی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در تمامی مراحل سرشان به سنگ خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کارآفرینی
هر اشتغالی که در کشور ایجاد می‌شود، اسلحه‌ای در جنگ اقتصادی خواهد بود. با توجه به امکانات و استعدادی که در استان لرستان وجود دارد، معتقدم از همین استان بخشی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

دشمن پیش از انقلاب اسلامی برای عدم وقوع این انقلاب، تلاش و پس از انقلاب نیز هر حیله‌ای را امتحان کرد، اما با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در تمامی مراحل سرشان به سنگ خورد.

ایران در سال ۵۶، ۶ میلیون بشکه نفت استخراج می‌کرد که پنج میلیون بشکه آن فروخته می‌شد و با توجه به جمعیت سی میلیونی، ۴۶ درصد مردم زیر خط فقر بودند، اما در حال حاضر پایین‌تر از دو میلیون بشکه نفت صادر می‌شود و با توجه به جمعیت ۸۵ میلیونی، تعداد بسیار کمتری زیر خط فقر هستند.

اصلی‌ترین بحث این جنگ معیشت مردم و اشتغال است؛ بنابراین، هر اشتغالی که در کشور ایجاد می‌شود، اسلحه‌ای در جنگ اقتصادی خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری تابناک