تبیان، دستیار زندگی

رواشناسی تبیان از همسران بد دهن

بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای پاسخ روانشناسان مختلف در خصوص نحوه رفتار با همسران بددهن را منتشر کرده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کنترل زندگی، اعتماد به نفس، اختلال تمرکز، اختلال خلقی، بلوغ،تنهایی، درمان، بیماری، خانواده ایرانی
 به گزارش روابط عمومی، هدی سادات پاک نهاد در بخشی ازز متن این مقاله آورده است: «بر هیچ‌کس پوشیده نیست که معمولاً هر انسانی در کنار ویژگی‌های مثبت،یکسری خصلت‌های شخصیتی منفی دارد که گاه می‌تواند زندگی فرد را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد. یکی از نکات مهمی که به‌راحتی، ارتباط هر فردی را چه در تعامل با همسر و چه در تعامل با همکاران و دوستان و آشنایان بحرانی می‌سازد،اهمیت دادن به حرف دیگران است. 
این مشکل که در فرهنگ عامه به اسم دهن بینی شناخته می شود، کنترل زندگی را از دست خارج می‌کند؛ معمولاً افراد دهن بین طرز پوشش، رفتار و گفتار و به‌طورکلی زندگی خود را بر اساس نظر مردم پیش می‌برند.
اما دهن بینی فقط زندگی فرد را مختل نمی کند بلکه در زندگی مشترک هم دردسرساز است و زوجین عمدتا راه‌حل مناسبی برای حل این مسئله پیدا نمی‌کنند و بهترین و آخرین گزینه برای حل این مشکل را طلاق می‌دانند.»
متن کامل مقاله اینترنتی «با همسر دهن بین چگونه زندگی کنیم؟» در بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیانف در دسترس علاقمندان می باشد.