تبیان، دستیار زندگی

انتشار کتابی با موضوع حفاظت از خود برای کودکان

کتاب«قصه‌های مانی و مانا» به قلم سپیده خلیلی با هدف آموزش «حفاظت از خود» برای کودکان در انتشارات مدرسه چاپ و روانه بازار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب«قصه‌های مانی و مانا

 این کتاب مشتمل بر 7 قصه با عنوان‌های«ای وای! پیدا شد»، «بوس،نه»، «دکتر بازی»، «مانی وشنا»، « لواشک یواشکی»،« راز بد» و «غریبه» است که هر کدام به زبانی ساده و در قالب داستان به منظور آموزش چگونگی محافظت ازخود به کودکان نوشته شده اند.  همچنین توجه به نقش پدر و مادر از ویژگی های اصلی داستان های این مجموعه است

بنابراین گزارش؛ آموزش محافظت از بدن از دوران کودکی باعث جلوگیری از خطرات می‌شود. خطراتی که همواره کودکان را  به دلیل سن کم و نداشتن تجربه تهدید می‌کند. در این موضوع همواره مقالات فراوانی  نوشته شده و روانشناسان و محققان نظریه‌های زیادی را مکتوب کرده اند.

گاهی بهره گیری از شیوه های غلط آموزشی در این زمینه می تواند اثرات معکوس داشته و موجب تخریب ذهن کودکان شود . اما آموزش صحیح با رعایت همه جوانب قطعا موجب دور کردن کودکان از خطر خواهد شد . قصه های مانی و مانا را دکتر سپیده خلیلی نویسنده، روانشناس ، و کارشناس با سابقه آموزش و پرورش به رشته تحریر درآورده است . این داستان ها ابتدا در مجلات رشد منتشر شده و در معرض اظهار نظر عمومی قرارگرفته اند و پس از کسب تایید صاحب نظران اکنون در قالب یک کتاب روانه بازار شده‌اند.

قصه‌های مانی و مانا در 32 صفحه مصور رنگی و با قیمت 18000 تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به آدرس ENMA.IR  در دسترس مخاطبان قرار دارد.

منبع: مهر