تبیان، دستیار زندگی

کاربرد سنگ های رودخانه ای در چیدمان منزل

زمانی که به ساحل یا کنار رودخانه ایی می رویم برخی سنگ های زیبا و قشنگ ساحلی را به عنوان یادگاری از سفر خود جمع آوری می کنیم. هنگامی که از سفر به منزل می رویم آن سنگ ها را که یاگاری از سفر ما هستند به دوستان و نزدیکان خود نشان می دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکوراسیون منزل، تزئین حمام، پادری،سنگ، دکوراسیون، جا شمعی،
شما می توانید سنگ های زیبایی که جمع آوری نموده اید را در دکوراسیون منزل خود کاربردی نمایید. این سنگهای زیبا و ظریف با شکل های گرد و طبیعی می تواند زینت بخش دکوراسیون منزل ما باشند. میتوانید آن ها را در تزئین حمام، اتاق خواب، حیاط خلوط یا تراس و یا هر مکان دیگری استفاده نمایید.
از مزایای استفاده از سنگ های رودخانه ایی در دکوراسیون این است که شما مجبور نیستید برای تهیه آن ها هزینه پرداخت کنید و این سنگ ها نیاز به تعمیر ندارند. در این مقاله شما را با ایده هایی جالب برای استفاده از سنگ های رودخانه ایی در دکوراسیون آشنا می کنیم.

ساخت پادری با سنگ های زیبای رودخانه ای

روی لاستیک پادری سنگ ها را بچینید و پادری جالبی با بافت سنگ درست کنید. بدین ترتیب در زمستان یخ ها و برف هایی که از کفش شما ذوب می شود از لابلای سنگ ها پایین می رود و کفش تمیز می ماند.

درست کردن پادری ارزان قیمت با سنگ

بر روی تکه ایی موکت یا پادری قدیمی که دیگر قابل استفاده نیست سنگ های روخانه ایی د راندازه های مختلف را بسبانید و یک پاردی خاص و متفاوت درست کنید. این پادری برای مکان هایی که نیاز نیست مدت زمان طولانی روی آن بایستید مناسب است. مثلا این پادری برای جلوی سینک ظرفشویی آشپزخانه مناسب نیست ولی برای جلو حمام بسیار مناسب می باشد.
با استفاده از سنگ های رودخانه ایی و سنگ های زیبایی که در رنگ های مختلف در دسترس دارید می توانید قسمتی از دیوار خود را پوشش دهید و با هزینه ی بسیار کم بافتی متفاوت بر دیوار ایجاد نمایید.

تزئین گلدان با سنگ

همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید می توان به وسیله ی این سنگ های زیبا گلدان گل را زیبا نمود. تنها کافیست با دقت و حوصله این سنگ ها را بر دیواره گلدان به شکلی منظم بچسبانید.

طراحی دکوراسیون حمام به وسیله ی دیوار سنگ چین

دیوار های سنگ چین شده در دکوراسیون داخلی طرفدار زیادی دارد. شما نیز می توانید با هزینه بسیار ناچیز این تکنیک را در نقاط مختلف منزل خود از جمله قاب آینه در حمام استفاده نمایید.

دکوراسیون شومینه با قلوه سنگ

با استفاده از سنگ های بزرگتر می توانید دیوار ویلا یا منزل خود را تزئین نمایید. در این تکنیک نحوه چیدمان سنگ ها در کنار یکدیگر اهمیت زیادی در زیبایی دیوار دارد.

زیر لیوانی و زیر بشقابی سنگی

به وسیله ی این سنگ های زیبا می توانید زیر لیوانی و زیر بشقابی های جالبی برای آشپزخانه خود درست کنید. تنها کافیست کمی خلاقیت در چیدمان سنگ های رودخانه ایی کنار یکدیگر داشته باشید.

ساخت پایه آباژور سنگی

به وسیله سنگ هایی در ابعاد بزرگتر میتوانید پایه آباژور سنگی درست کنید و نمادی از طبیعت را در منزل خود داشته باشد.

درست کردن جاشمعی دیواری با سنگ

با صرف کمی دقت و ظرافت در کار جاشمعی های زیبایی با استفاده از سنگ های رنگارنگ درست کرد. جاشمعی های خاص و منحصر بفردی که مخصوص منزل خودتان است.

کفپوش حیاط با سنگ های ریز رودخانه ای

سنگ ریزه های کوچک رودخانه ایی برای پوشاندن کف حساط خلوت یا حیاط کاربرد فراوانی دارند. بهتر است قسمت هایی از کف را به وسیله ی سیمان جهت عبور و مرور راحت تر سیمان کنید و بقیه ی فضا را با سنگ ها بپوشانید تا جلوه ی زیبایی داشته باشد و قدم زدن در حیاط آسان تر باشد.

کفپوش سنگی حمام فضای باز

برای منزل هایی که رد حیاط خود و در فضای باز حمام دارند توصیه می کنیم کف حمام خود را به وسیله سنگ های رودخانه ایی بپوشانند. به این ترتیب آب از بالای سنگها پایین می رود و پاها تمیز می ماند.
منبع : سیمرغ
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.