تبیان، دستیار زندگی

لبخند کی‌روش به ادعای سامورایی ها

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پاسخ ادعای خبرنگاران و کارشناسان ژاپنی که احتمال قهرمانی تیم خود در جام ملت های آسیا را بیش از ایران می دانند، با لبخند داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کی روش
«کارلوس کی روش» در آستانه آغاز جام ملت های آسیا 2019 و همزمان با تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در امارات گفت: باید تمام تمرکزمان به دیدار نخست برابر یمن باشد.

وی تاکید کرد هرچه به آغاز مسابقات نزدیک می شویم هیجان نیز افزایش می یابد اما روی وظایفمان تمرکز داریم و باید به آن پایبند باشیم. نمی‌توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه‌ای پرت کنیم و فقط باید روی بازی با یمن متمرکز شویم.

کی روش با بیان اینکه فشاری بابت قهرمانی روی دوش ایران نیست، گفت: این فشار روی شانه کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن و کره جنوبی است. ما فقط روی بازی اولمان مقابل یمن تمرکز می‌کنیم. تیمی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد که بازیکنان و آماده‌سازی خوبی داشته باشد اما ما فقط بازیکنان خوب داریم.
سرمربی تیم ایران که سابقه هدایت رئال مادرید را در کارنامه دارد، اضافه کرد: کارمان را ادامه می‌دهیم و اعتماد به نفس بازیکنان را گسترش می دهیم تا آرامش داشته باشند.

 امید زیادی به جهانبخش داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره جلسه امروز با «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در ابوظبی برگزار شد، گفت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم و به رئیس فدراسیون خوش آمد می گویم.
کی روش در مورد مصدومیت طولانی مدت «علیرضا جهانبخش» توضیح داد: روند درمانی او طی می شود و امید زیادی به حضورش در مسابقات داریم.
وی در مورد محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران در امارات گفت: قرار بود این محل فقط در اختیار تیم ایران باشد اما اکنون ژاپن نیز اینجا روند آماده سازی را طی می کند و حتی قرار است عمان نیز در همین محل تمرین کند. البته این مسائل نمی تواند تمرکز ما را از بین ببرد.
رقابت های جام ملت های آسیا از فردا (شنبه) با حضور 24 تیم به میزبانی امارات آغاز می شود.
تیم ایران که با یمن، ویتنام و عراق همگروه است، عصر دوشنبه (هفدهم دی ماه) در نخستین دیدار خود به مصاف یمن می رود.
منبع:خبرگزاری ایرنا