تبیان، دستیار زندگی

ایران درجام ملت‌ها با مربی ۸ ساله

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی کشورمان تنها تیمی است که کادر فنی دارد که 8 سال با این تیم کار کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
شاهین بیانی در مورد حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی ایران در همه ادوار جام ملت‌ها یکی از شانس‌های قهرمانی بوده است حتی در بدترین دوره‌ها هم یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شدیم. تیم ملی کادر فنی بسیار خوبی دارد و تنها تیم حاضر در جام ملت‌های 2019 است که سرمربی‌اش 8 سال با این تیم کار می‌کند و این یک امتیاز بزرگ برای تیم ملی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: مسابقات جام جهانی روسیه نشان داد که ما بازیکنان خوبی داریم، صعود از گروه هم برای ایران مشکل نیست و قطعا کادر فنی تیم ملی بهتر از ما می‌داند که با سرگروهی در این گروه راه هموارتری برای رسیدن به فینال جام خواهد داشت.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه تیم عراق همواره برای ما مشکل‌ساز بوده است، گفت:عراق اقلیمی نزدیک به ما دارد و از فوتبال ما خیلی چیزها گرفته به همین دلیل هم گاهی اوقات تیم عراق چه در رده‌های پایه و چه در رده بزرگسالان برای فوتبال ایران مشکل‌ساز شده است. خوشبختانه در این گروه ما یک بازی مستقیم با عراق داریم و می‌توان گفت که سرنوشت صدرنشینی گروه در دستان خود ماست.

بیانی تصریح کرد: ما مستحق صدرنشینی هستیم ضمن اینکه با صدرنشینی در این گروه به نظر من تا فینال پیش خواهیم رفت و فکر می‌کنم ژاپن یا استرالیا حریف ما در فینال باشند.

وی با اشاره به برخی از صحبت‌های سرمربی تیم ایران گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و یکی از گران‌قیمت‌ترین مربیان جام ملت‌های آسیا در این دوره محسوب می‌شود اما برایم عجیب است که او رسیدن ایران به نیمه نهایی را یکی از آرزوهای تیم ملی می‌داند. همانطور که گفتم تیم ایران همیشه جزو مدعیان قهرمانی جام محسوب می‌شده است. واقعا نمی‌دانم چرا کی‌روش چنین حرف‌هایی را مطرح کرد. ما حتی در جام ملت‌های سنگاپور هم که شرایط بدی داشتیم تا نیمه نهایی پیش رفتیم.
منبع:خبرگزاری فارس،