تبیان، دستیار زندگی

اتحاد ادیان توحیدی در ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شده است

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در دیدار با اسقف مسیحیان سوریه به مناسبت آغاز سال جدید میلادی گفت: جمهوری اسلامی ایران متشکل از عقائد و مذاهب گوناگون است که اتحاد و یکپارچگی ادیان توحیدی سبب وحشت رژیم صهیونیستی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی در دیدار با بطریکالیازجی اسقف مسیحیان سوریه
آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در دیدار با بطریکالیازجی اسقف مسیحیان سوریه گفت: اسلام، مسیحیت و همه ادیان تکامل‌گر همدیگر هستند نه متناقض همدیگر، یعنی نقض نمی‌کنند همدیگر را بلکه همدیگر را کامل می‌کنند.

وی افزود: یکی از ابعاد کمال و تکامل در میان ادیان آن بعد محبت و انسی است که میان اصحاب و ادیان مختلف وجود دارد و آنچه که دشمنان در این روزها از آن احساس خوف می‌کنند، همین محبت میان اصحاب و ادیان است.

آیت‌الله طباطبایی گفت: جمهوری اسلامی آنچه که از روز اول بر مبنای سخنان و منش امام راحل و مقام معظم رهبری پی می‌گرفته، تشکیل امتی متحد، یکپارچه اما متشکل از عقائد و مذاهب گوناگون بوده است که این امت واحده می‌تواند جبهه شکست‌ناپذیری در مقابل دشمنان باشد و امروز اسرائیل غاصب از همین اتحاد و یکپارچگی می‌ترسد.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه تأکید کرد: ما همان طور که امت واحده‌ای هستیم، دشمنانمان هم واحد است، چرا که آن دشمنی‌هایی که در سال‌های اخیر در کشورهای مختلف به ویژه در سوریه ایجاد کردند و خساراتی را به وجود آوردند، فقط برای شیعه نبود، بلکه مسیحیان هم در کلیساهایشان همین خسارت‌ها را دیدند و مورد حمله قرار گرفتند.

منبع : خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.