تبیان، دستیار زندگی

محمدی:‌ برای موفقیت ناچار به جوانگرایی هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای موفقیت ناچار به جوانگرایی هستیم؛ البته حفظ باتجربه‌ها و در کنار آن میدان دادن به جوانان به کشتی کمک می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کشتی
غلامرضا محمدی درباره برگزاری مرحله اول تیم انتخابی کشتی آزاد گفت: برخی از کشتی‌گیرانی که نتوانسته بودند مجوز حضور در جام تختی را به دست آورند در این رقابت‌ها به میدان رفتند. البته کشتی‌گیران مطرح و عنوان دار ما در این رقابت‌ها حاضر نشدند و در جام تختی روی تشک خواهند رفت.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی کشتی‌ آزاد گفت: برای موفقیت ناچار به جوانگرایی هستیم؛ البته حفظ باتجربه‌ها و در کنار آن میدان دادن به جوانان می‌تواند به کشتی کمک کند. هدف کوتاه مدت ما کسب نتیجه در المپیک 2020 توکیو است، اما در همین اردو جوانانی را با 17-18 سال سن در کنار کشتی‌گیران باتجربه‌ای همچون یزدانی، قاسمی، هادی و محمدی داریم که تمرین می‌کنند و لذتبخش است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد:‌ حضور این جوانان نویدبخش روزهای خوب برای کشتی است. کار سختی داریم اما امیدواریم با حمایت‌ها بتوانیم به موفقیت برسیم. از 2 ماه پیش که به همراه محمد بنا این مسئولیت سنگین را قبول کردیم چون کشتی به ما نیاز داشت و نباید زمان را از دست می‌دادیم، پیش‌بینی تمام این مسائل را کرده بودیم، اما امروز مسائلی مطرح می‌شود که خوشایند ورزش اول کشور نیست. امیدوارم این آرامش که بر کشتی حاکم شده حفظ شود.

محمدی درباره حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی گفت:‌امیدوارم حمایت‌های بیشتری برای موفقیت ورزش و کشتی داشته باشیم. نگران آینده هستیم امیدواریم هر کسی که سکاندار هدایت کشتی و ورزش اول را به دست می‌گیرد، کمک کند. حضور این عزیزان پیام خوبی دارد. من و بنا در جلسه‌ای که با وزیر داشتیم از او خواهش کردیم حمایت تمام قدی داشته باشیم که اگر حمایت شویم می‌توانیم در المپیک موفق باشیم.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلی ندارند، گفت: شرایط خوب و اردوها در حال برگزاری است. یک اردوی دیگر تا جام تختی داریم تا وارد این رقابت‌ها شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره انتخابات فدراسیون کشتی گفت: یکی از مشکلات بلاتکلیفی فدراسیون کشتی است. برخی از دوستان که از قهرمانان گذشته بودند گلایه کردند که چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم؛ من به دنبال پُست ریاست نیستم بلکه نگران منافع کشتی هستم. امیدوارم هر کسی هم که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود به منافع کشتی فکر کند.

محمدی درباره حضور احسان حدادی در خانه کشتی گفت: حدادی و توکلی را در کمیته ملی المپیک دیدم و به خاطر نداشتن مربی گلایه داشتند. ما هم آنها را به خانه کشتی دعوت کردیم تا اگر کمکی می‌توانیم انجام دهیم. تا چشم بر هم بزنیم المپیک رسیده است؛ امیدوارم مشکلات ورزشکاران ما به خصوص نفراتی مانند حدادی که شانس مدال دارند، برطرف شود تا بدون دغدغه به تمریناتشان برسند.
منبع:خبرگزاری فارس