تبیان، دستیار زندگی

فتنه‌های دشمن را با تقوا و توسل به اهل‌بیت خنثی خواهیم کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: هنوز فتنه دشمنان ادامه دارد همه ما اعم از مردم و مسوولان باید با تقوا و توسل به اهل‌بیت(ع) همه آنها را خنثی کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
صدیقی
آیت‌الله «کاظم صدیقی» شامگاه یک‌شنبه به مناسبت 9 دی در مراسمی که در مسجد جامع غدیر برگزار شد، به سخنرانی پرداخته و گفت: خداوند برای بندگان خود انبیاء و اولیاء الهی را راهنما و الگو قرار داده است که در مسیر رسیدن به سعادت دچار خطا نشوند.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر مردم تحت اوامر رهبر الهی به دین پایبند بود ایمان و عمل صالح داشته باشند خداوند زندگی پاک و آرامی را برای آنها تنظیم خواهد کرد.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه یادگیری اصول دین همچون خداشناسی، نبوت، معاد و احکام فروع دین نظیر نماز، روزه و غیره در همه زمان‌ها و مکان‌ها بر همه واجب است، عنوان کرد: افزون بر این دو انسان باید برخی مسائل اخلاقی را نیز رعایت کند همه به نفسه می‌دانند که تکبر، حسد، بخل، حرص و سوء ظن بسیار بد است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند از همه تعهد گرفته که تحت ولایت رهبر الهی زندگی کنند، ابراز کرد: پس از پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) فقیه جامع‌الشرایط به عنوان ولی جامعه مسلمانان آنان را هدایت می‌کند، ولی فقیه همچون کشتی جامعه را به ساحل نجات می‌رساند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)  با بیان اینکه مقابله با ولایت فتنه است، اظهار کرد: انقلابی که امام با ماموریت الهی آن را انجام داد به ثمره خون شهدا به نتیجه پیروزی رسید و امروز به راه خود ادامه می‌دهد، ما از همه نظر عقب مانده بودیم امام راحل به داد ملت ایران رسید، پیروزی انقلاب و بیرون رفتن آمریکا از کشورمان معجزه الهی بود.

وی افزود: پس از انقلاب خوب یا بد مردم رییس جمهور و نمایندگان مجلس کشور را خود انتخاب می‌کنند، زمانی که دشمن این استقلال و آزادی را دید انواع فتنه‌ها، ترورها، 8 سال جنگ نابرابر با همه دنیا و تحریم اقتصادی را بر ما تحمیل کرد.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه در دوره انقلاب کشورمان با وجود همه نوع کارشکنی به پیشرفت‌های خوبی دست یافت، عنوان کرد: امروز ما در زمینه علومی نظیر هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادی و ساخت ماهواره و برگزاری انواع مراسم‌های معنوی، نابودی داعش و توطئه‌های دشمن در منطقه پیشرفت‌های خوبی داشتیم که به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه 9 دی از معجزات الهی بود، خاطرنشان کرد: برخورد و اقدام به موقع مردم در روز 9 دی انقلاب را بیمه کرد اگر یک روز مردم دیرتر اقدام می‌کردند نظام به خطر می‌افتاد، هنوز فتنه دشمنان ادامه دارد همه ما اعم از مردم و مسوولان باید با تقوا و توسل به اهل‌بیت(ع) همه آنها را خنثی کنیم.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.