تبیان، دستیار زندگی

نتایج آزمون کارگزاران حج ۹۸ هفته آینده اعلام می‌شود

مدیرکل امور کارگزاران حج، زمان اعلام نتایج آزمون ارتقای مدیران و معاونین کاروان‌ها، معاونین مجموعه‌ها و مأموران اجرایی را اول هفته آینده اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حج

حمیدرضا محمدی گفت: نتایج آزمون ارتقای مدیران و معاونین کاروان‌ها، معاونین مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها و مجموعه‌ها، هفته آینده از طریق این اداره کل اعلام می‌شود.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت افزود: آزمون متقاضیان ارتقاء در مسئولیت‌های کارگزاری حج ۱۳۹۸، عصر جمعه با حضور بیش از ۳ هزار و ۶۵۶ نفر از متقاضیان در سراسر کشور (به غیر از ایلام) برگزار شد.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: افرادی که در آزمون کتبی حداقل ۵۰ درصد امتیاز را کسب کنند، مجاز به طی مراحل بعدی اعم از مصاحبه و امتیازبندی است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون افراد برای مصاحبه دعوت می‌شوند که در این مرحله نیز امتیازبندی انجام می‌گیرد که اگر افراد ۶۰ درصد امتیاز نهایی را کسب کنند، ارتقاء می یابند.

با توجه به اینکه بر اساس آیین‌نامه اجرایی کاروان‌های حج تمتع، پذیرفته‌شدگان آزمون فراخوان‌های ارتقاء در مسئولیت‌های کارگزاری حج تمتع طبق شاخص‌های تعیین‌شده، امتیازبندی خواهند شد که مبنای آن نیز اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع کارگزاران است؛ از این‌رو از متقاضیان خواسته شده بود در خصوص بازبینی اطلاعات خود در سامانه جامع کارگزاران اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.