تبیان، دستیار زندگی

برگزاری سی‌وچهارمین مسابقات قرآن وزارت دفاع

مرحله نهایی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه در حال برپایی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قرآن

مرحله نهایی سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بانوان شاغل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی دو روز، ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه به میزبانی سازمان صنایع دفاع در حال برپایی است.
این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و حفظ اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ و مفاهیم در دو سطح یک و دو قرآن براساس تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و رشته اذان با تیم داوری متشکل از پیشکسوتان قرآنی وزارت دفاع و  داوران بین‌المللی و ممتاز برگزار شد.
طی این دوره از مسابقات، حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان وظیفه و پایور و بانوان شاغل با هم در حال رقابت هستند. همچنین آیین پایانی این دوره نیز عصر امروز، ۱۱ دی‌ماه ساعت ۱۴ با حضور سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیگر فرماندهان و مسئولان وزارت دفاع در سالن شهدای ساصد برپا خواهد شد.
یادآوری می‌شود، اختتامیه این دوره از مسابقات در سازمان صنایع دفاع در خیابان پاسداران، بالاتر از چهارراه پاسداران، سالن شهدای ساصد برگزار می‌شود.

منبع : ایکنا

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.