تبیان، دستیار زندگی

Entry Processes در سی پنل چیست ؟

همان گونه که از عبارت Entry Processes مشخص می باشد این عبارت به معنای پردازش های ورودی می باشد. Entry Processes به تعداد پردازش های ورودی که به اکانت هاست سی پنل شما وارد می شود می گویند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
entry processes در سی پنل چیست ؟
به طور مثال هر صفحه php که توسط یک کاربر بازدید کننده از سایت شما جهت نمایش یک صفحه مورد پردازش قرار می گیرد معمولا دارای یک پردازش مستقل می باشد.
برخی کاربران بر این باور هستند که مقدار Entry Processes به تعداد محدودیت بازدیدهای همزمان از یک وب سایت گفته می شود یعنی اگر محدودیت روی ۲۵ باشد بنابراین آن ها خواهند توانست بطور همزمان ۲۵ بازدید کننده (در یک ثانیه) از سایت داشته باشند ولی این موضوع در شرایطی صحیح می باشد که هر بازدید و پردازش فایل php تنها یک پردازش بر روی سرور ایجاد کند و معمولا این گونه نمی باشد.

entry processes در سی پنل چیست ؟

هر بازدید ممکن است چندین  پردازش ایجاد نماید و اگر تعداد پردازش هایی که روی هاست شما انجام می شود بیشتر از تعداد محدودیتی باشد که برای هاست شما تعیین شده صفحه شما با خطای ۵۰۸ (Resource Limit Reached) مواجه خواهد شد.
اکنون شاید فرض کنید که به طور مثال اگر تعداد Entry Processes در هاست شما روی یک عدد مانند ۲۵ باشد با توجه به تعداد بازدید کنندگان آنلاین سایت شما دارای تعداد Entry Processes  محدود باشد و این موضوع سبب ایجاد مشکل و مواجه شدن سایت شما با خطا خواهد گردید، اما باید بدانید که تعداد افراد آنلاین وب سایت شما به معنای این نیست که همه این افراد به صورت همزمان مثلا در یک ثانیه مشخص صفحات شما را پردازش می کنند، بلکه معمولا این افراد در یک بازه  زمانی (مثلا ۱۵ دقیقه) و  یا تدریجی روی سایت شما آنلاین شده باشند.

entry processes در سی پنل چیست ؟

چرا Entry Processes بی دلیل پر می شود؟
شاید این سوال در ذهن خیلی از افراد تکرار شود که چرا Entry Processes بی دلیل پر می شود در صورتی که تعداد بازدید های سایت بسیار کم می باشد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر با وجود اینکه دلیلی برای پر شدن پردازش های ورودی سایت خود نمی بینید اما به دلیل پر شدن Entry Processes با خطای ۵۰۸ (Resource Limit Reached) بر روی سایت خود مواجه می شوید این به آن معناست که مشکلی بر روی اسکریپت های php شما وجود دارد و یا اگر از سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس استفاده می نمایید احتمالا خطایی در قالب یا یکی از افزونه های شما وجود دارد که باعث نوعی هنگی در هنگام پردازش های صورت گرفته در سایت شما می شود و یک پردازش به جای اینکه در زمان کوتاهی انجام شده و خاتمه یابد هم چنان درگیر باقی می ماند و بعد از مدت کوتاهی محدودیت پر می شود.

entry processes در سی پنل چیست ؟
رفع مشکل پر شدن Entry Processes در اثر هنگی 
در ابتدا باید فایل ارور لاگ را بررسی نمایید و اگر خطایی دیدید آن را رفع نمایید. سپس اگر برنامه php را خودتان نوشته اید سعی نمایید پردازش ها را بهینه سازی کنید. در صورتی که از قالب سنگینی استفاده می کنید سعی کنید برای تست آن را تعویض کرده و نتیجه را بررسی نمایید.و یا اگر از پلاگین های خاصی بهره می گیرد که احتمال می دهید ممکن است مشکل از آن ها باشد (یا در کل مشکل پس از نصب یک افزونه یا افزونه های به خصوص به وجود آمده است) به نوبت آن ها را غیرفعال نموده و نتیجه را بررسی نمایید.
این نکته هم ضروری است که اگر به مشکل پی بردید و آن را رفع کردید معمولا پس از تغییری که در این جهت انجام می دهید مشکل به صورت آنی رفع نمی شود زیرا کمی زمان نیاز است تا Entry Processes های هنگ کرده از رم سرور خارج شده و آزاد شود.

مطالب مرتبط:
کاربرد Visitors در سی پنل چیست؟
اتصال به هاست از طریق SSH در سی پنل
دیجیتال مارکتینگ

منبع: https://iranitarh.com