تبیان، دستیار زندگی

تقدیر حضرت آیت الله نوری همدانی از حضور امروز مردم در گرامیداشت حماسه نهم دی

حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت ۹دی گفتند: نهم دی، روز تجلی دوباره ولایت و انقلاب است و به همین دلیل باید اهداف و آرمان های انقلاب برای مردم تبیین شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت الله نوری همدانی
حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم از حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت  9دی، قدردانی ایرانی کردند و گفتند: حضور مردم متدین نشان از بصیرت و هوشیاری آنان نسبت به فتنه ها است.

این مرجع تقلید افزودند: فتنه گران در 9 دی، دنبال تغییر نظام و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه بودند. معظم له بیان داشتند: مردم در روز 9دی به میدان آمدند و ثابت کردند همیشه با انقلاب و ولایت هستند و نگذاشتند فتنه گران به اهداف خود برسند. ایشان افزودند: 9 دی به همین دلیل که گفته شد، باید هر سال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود تا به همگان و دشمنان نشان داده شود که مردم ایران اسلامی برای حفظ ولایت و انقلاب حاضر هستند حتی خون و جان دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: 9 دی، روز تجلی دوباره ولایت و انقلاب است و به همین دلیل باید اهداف و آرمان های انقلاب برای مردم تبیین شود. معظم له با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم ولی نعمت این انقلاب هستند، بیان داشتند: همه باید بدانند این نظام و انقلاب هرچه دارد از این مردم دارد و به همین دلیل مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند.

ایشان افزودند: ولایت و  انقلاب نعمتی است که خدا به این مردم عنایت کرده و باید قدردان آن بود و برای حفظ آن، تلاش و کوشش کرد. حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: نعمت انقلاب باعث شد مردم و کشور ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود برسد و در همین راستا فرهنگ جهاد و شهادت احیاء شد.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: امروز انقلاب ایران باعث شد دشمنان از موشک های ایران بترسند و اسرائیل با آن همه تجهیزات نظامی جرأت عرض و اندام در مقابل ایران اسلامی نداشته باشد. معظم له عنوان کردند: 9 دی روزی بیداری مستضعفان و ضعف شکست جبهه استکبار است و مردم هم به اندیشه غربی ها پی می برند.

ایشان بیان داشتند: بزرگترین برکت انقلاب اسلامی این است که  جلیقه زردهای فرانسه اعلام کردند، ما مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم را از انقلاب امام خمینی(ره) الهام گرفتیم. حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه همه مشکلات منطقه توطئه اسرائیل غاصب و کودکش است، افزودند: آمریکا و عربستان و سایر کشورهای منطقه براساس توطئه اسرائیل اقدام به مسلمان کشی و جنایت می کنند.