تبیان، دستیار زندگی

حضور 6 داور ایرانی در مسابقات جهانی تیروکمان

برای نخستین بار با دعوت فدراسیون بین المللی تیراندازی با کمان، 6 داور کشورمان مسابقات جهانی این رشته را قضاوت می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تیراندازی
این مسابقات در کشورهای آلمان، هلند و اسپانیا برگزار می شود. بر اساس اعلام فدراسیون تیراندازی با کمان اسامی داوران دعوت شده توسط فدراسیون جهانی به شرح زیر است:
حسین نصیری نژاد مسابقات مرحله چهارم جام جهانی در آلمان (10 تا 16 تیرماه 98) را قضاوت خواهد کرد و غزاله رسولی داور بین المللی کشورمان مسابقات قهرمانی جهان معلولین و سهمیه پارالمپیک به میزبانی هلند (13 تا 19 خردادماه) و قهرمانی جهان و سهمیه المپیک (هلند20 تا 26 خردادماه ) را داوری می کند.
همچنین قضاوت مسابقات قهرمانی جهانی معلولین و سهمیه پارالمپیک در هلند (13 تا 19 خرداد ماه) به داود نعمتی نیا سپرده شده و نسرین قشقایی نیز مسابقات مرحله سوم جام جهانی در ترکیه (30 اردیبهشت تا 5 خردادماه) را داوری می کند.
داور بین المللی جوانان ایران زهرا فهیم نیز مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا (28 مرداد تا 3 شهریورماه) را قضاوت خواهد کرد و شهرزاد الهیاری مرحله دوم جام جهانی چین (16 تا 22 اردیبهشت ماه) را داوری می کند.
با توجه به افزایش تعداد داوران بین المللی در جهان و کاهش تعداد مسابقات جهانی، در هیچ زمانی انتصاب تعداد 6 داور از یک کشور انجام نگرفته که این انتصاب پیرو عملکرد خوب در مسابقات جهانی گذشته و همچنین قبولی امتحان تمدید اعتبار بین المللی با امتیاز بیش از 5/96 صورت گرفته است.
منبع:ایرنا