تبیان، دستیار زندگی

۵ ترکیب رنگ همیشگی برای لباس ها

اگر دوست داری با چند ترکیب رنگ همیشگی و جذاب لباس آشنا شوی، پیشنهاد می کنم این مقاله را دنبال کنی. بعضی از ترکیب رنگ ها هیچ وقت از مد نمی افتند و برای هر لباس و اندامی زیبا و دلنشین هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
۵ ترکیب رنگ همیشگی برای لباس ها

قرمز آلبالویی + بنفش:

ترکیب این دو رنگ بسیار چشمگیر و خیره کننده و انتخابی بزرگ و جسورانه است. این دو رنگ درخشان و گرم، تو را اشرافی تر و مرفه تر نمایش می دهند و لباس های ساده و روزمره را به ظاهری متفاوت تبدیل می کنند.

نارنجی + صورتی:

ترکیب رنگ های نارنجی و صورتی من را به یاد یک روز گرم و آفتابی در گلستانی صورتی می اندازد و به همان اندازه دلربا است. این ترکیب ظاهر یکنواخت را با نشاط می کند و چشم را از خیرگی نجات می دهد.

طوسی روشن + صورتی پاستلی:

ترکیب رنگ طوسی روشن با صورتی پودری و پاستلی، فرمول بی نظیری برای داشتن یک ظاهر جذاب دخترانه و با نشاط است. این ترکیب به ویژه در فصل های سرد سال غوغا می کند و خنک، ساده و دوست داشتنی است.

سرمه ای + سیاه:

شاید فکر کنی ترکیب این دو رنگ با هم، ظاهر را تیره و گرفته می کند؛ اما باور کن این دو رنگ، هم نشینی فوق العاده ای دارند و هیچوقت تکرار نمی شوند. ترکیب رنگ های سرمه ای و سیاه، انتخاب فوق العاده ای برای استایل های روزمره و لباس کار است. تو می توانی این سادگی را با به کار بردن یک اکسسوری رنگ روشن یا کیف و کفش کرم یا بژ تکمیل کنی.

قرمز خالص + آبی روشن:

سوپر من را به یاد می آوری؟ واقعاً ترکیب رنگ لباس های او فوق العاده بود. آبی با قرمز روشن کولاک می کند و ترکیبی از گرما و سرما را به ظاهر تو انتقال می دهد. حالا تو می توانی تمام دنیا را فتح کنی!


منبع: منودلیار
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.