تبیان، دستیار زندگی

«معرفی تمدن نبی اکرم(ص)» در ونزوئلا

یک مرکز تبلیغاتی در ونزوئلا طرح تبلیغاتی را با عنوان «معرفی تمدن نبی اکرم(ص) و رسالتش» در ونزوئلا به راه انداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
حضرت محمد
به گزارش الالوکة، مرکز «ارتباط» در ونزوئلا طرح تبلیغاتی را با عنوان «معرفی تمدن نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و رسالتش» به عنوان طرح مدرنی است که ملتها را با زبان و فرهنگ شان مخاطب قرار می دهد.

این طرح شامل کمپین های تبلیغاتی است که هدفش معرفی اسلام و پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) و رسالتش است و مسئولان این طرح با برکزاری گفتگو و سخنرانی های تبلیغی در اماکن عمومی مردم را با اسلام آشنا می کنند و چهره واقعی اسلام را در رسانه ها نشان می دهند.
مبلغان این مرکز در نمایشگاه کتاب برای آشنا کردن مردم با اسلام مشارکت دارند و همچنین به برگزاری سخنرانی های تبلیغی در مدارس و دانشگاه ایراد می کنند و آنها را با اسلام آشنا می کنند و پوسترها و اعلامیه های تبلیغی را در جاده های عمومی قرار می دهند.

این مرکز همچنین بر تدریس زبان عربی و تربیت اسلامی  به مسلمانان در طول سال و ارایه کمک های غذایی و بهداشتی به آنها نظارت می کنند.
گفتنی است، مرکز«ارتباط» روزانه به فعالیت های تبلیغاتی همچون ارسال کتاب های تبلیغاتی رایگان به مناطق مختلف ونزوئلا، نصب پلاکاردهای معرفی اسلام در جاده های اصلی و اماکن مسکونی، توزیع کتاب های اسلامی رایگان، گفتگو با غیرمسلمانان درباره رحمت و احسان اسلام و دعوت آنها برای گرویدن به دین حنیف اسلام اقدام می کنند.
اسلام در دوره استعمار اسپانیایی ها با ورود مهاجران مسلمان وارد ونزوئلا شد، جمعیت مسلمانان در این کشور بیش از 95 هزار نفر است و 20 هزار نفر از آنها را شیعیان تشکیل می دهند و در شهرکاراکاس و جزیره مارگاریتا سکونت دارند

منبع :خبرگزاری شبستان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.