تبیان، دستیار زندگی

کاربردهای جالب جوراب های دوریز

دیگر وقت آن رسیده تا بدانید جوراب فقط پوششی برای پا نیست. از جوراب های نو و کهنه استفاده های فراوانی می توان کرد که در این مطلب ما به چند نمونه اشاره خواهیم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موهایتان را گوجه ای کنید

کافی است قسمت جلویی جوراب را قیچی کنید و آن را به صورت یک کش موی پهن تا بزنید. موهایتان را با یک کش مو به صورت دم اسبی ببندید و بعد همانطور که در عکس می بینید به کم جوراب آن را به شکل گوجه ای دربیاورید.

استفاده از جوراب

 عروسک درست کنید

تنها چیزی که لازم دارید مقداری برنج(یا شن) و یک جوراب است. ابتدا مقداری برنج را درون جوراب بریزید و با یک نخ دور جوراب را ببندید تا شکل شکم عروسک ایجاد شود. از دوباره مقداری شن یا برنج به جوراب اضافه کنید تا اینبار سر عروسک را بسازید. دوباره سر جوراب را گره بزنید. به کمک دکمه یا هرچیز دیگری که دسترس دارید، اجزا صورت و یا لباس عروسک را درست کنید. اکنون شما یک عروسک دارید.

استفاده از جوراب

کف بازی کنید

یک بطری آب کوچک را از وسط نصف کنید. جوراب را به تن بطری کنید. یک ظرف آب و کف تهیه کنید و قسمت جورابی وسیله ای که ساخته اید را در این محلول بخیسانید.
حالا وقت ساختن حباب هایی به شکل مار است.

استفاده از جوراب

نگهدارنده گوشی موبایل بسازید

برای افرادی که زمان دویدن و ورزش با MP3 Player یا گوشی و هندزفری آهنگ گوش می دهند، این مورد می تواند بسیار به درد بخور باشد.
قسمت کشی ساق یک جوراب ساق دار را با قیچی ببرید و با تا کردن عرض آن را نصف کنید. بازوتان را داخل این پارچه کشی کنید و گوشی یا هر وسیله دیگری را درون آن قرار دهید.

استفاده از جوراب

ساق دست درست کنید

برای این کار نیاز به یک جوراب ساق بلند دارید. به کمک قیچی قسمت جلویی جوراب (پوشش ناخن ها) را ببرید. به کمک نخ و سوزن لبه آن را به داخل بدوزید تا مبادا نخ کش شود.

در مرحله بعد قسمت پاشنه پا جوراب را به انداز ای که انگشت شستتان از آن عبور کند سوراخ کنید. باز از نخ و سوزن استفاد کنید.

استفاده از جوراب

منبع: زندگی انلاین
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.