تبیان، دستیار زندگی

مراحل تست سرعت (آپتایم) هاست

رایج ترین روش ها Ping گرفتن از هاست می باشد که در واقع پیغامی را به هاست می فرستد و منتظر دریافت پاسخ می شود مدت زمانی که برای دریافت پاسخ سپری می شود Ping نامیده می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مراحل تست سرعت (آپتایم) هاست
مراحل تست سرعت (آپتایم) هاست
ping
رایج ترین روش ها Ping گرفتن از هاست می باشد که در واقع پیغامی را به هاست می فرستد و منتظر دریافت پاسخ می شود مدت زمانی که برای دریافت پاسخ سپری می شود Ping نامیده می شود. Ping در واقع واحد اندازه گیری بر ثانیه می باشد. دستور نوشتن Ping در ویندوز و لینوکس یکسان یکسان می باشد. برای نوشتن دستور Ping کافیست دستور Ping را به همراه آدرس مقصد در CMD مطابق زیر وارد کنید و منتظر دریافت پاسخ بمانید.

مراحل تست سرعت (آپتایم) هاست

Traceroute
با استفاده از Tracerouter می توانید لیستی از تمام جاده های شبکه ای که شما از آن عبور می کنید تا به مقصد برسید را می توانید مقایسه کنید. در واقع این جاده ها داده های شما می باشند که می خواهند به مقصد مورد نظر برسند. در صورت عدم موفقیت با پیغام timeouts در مسیر روبرو می شوید.

مراحل تست سرعت (آپتایم) هاست
Domain Name System ) DNS )
خطای DNS بیشتر زمانی رخ می دهد که وب سایتی تازه ثبت شده یا در حال انتقال به سرور دیگر می باشد. برای بروزرسانی و اشاره به سرور جدید کمی زمانبر می باشد. DNS فراهم کننده اطلاعات مانند یک دفتر تلفن می باشد. معمولا مشکلات DNS زمانی که نیم سرور مسئولیت ترجمه نام دامنه به آی پی آدرس را دارد بوجود می آید.

Proxies
پروکسی برای ایجاد اتصال به وب سایت ها حتی بصورت مستقیم از کامپیوتر شما به آن ها به نحوی که مسدود باشد می تواند استفاده کند. با استفاده از کامپیوتر دوست خود می توانید به سروری که نتوانستید به آن متصل شوید ارتباط برقرار کنید. در صورتی که عمل کرد مشکل از کامپیوتر شما و اتصال شما می باشد.

از کسی سؤال کنید
در صورتی که با کاربران خود ارتباط مستقیم دارید می توانید درخواست کنید وب سایتی را که می خواهید بررسی و چک کنند. با اینکه این راه چندان عملی نمی باشد ولی در بعضی مواقع می تواند مفید باشد.

مطالب مرتبط:
تجربه بهترین معلم است، چگونه مخاطبان تجربه کنند؟
کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو سایت
طراحی سایت ایده آل

منبع: https://iranitarh.com