تبیان، دستیار زندگی

اهدای انگشتر متبرک رهبر انقلاب به اجلاسیه نماز

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گلایه از بی‌توجهی‌ها به فریضه الهی نماز گفته، متاسفانه گاهی می‌بینیم آنقدر که به شب یلدا توجه می‌شود به نماز توجه نمی‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انگشتر رهبری

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در آیین تقدیر از عوامل برگزاری اجلاسیه نماز در سمنان که دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با تجلیل از برگزارکنندگان اجلاسیه نماز از آن به عنوان یک رویداد مهم در استان نام برد و گفت: باید به نماز توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه نماز مار را از بسیاری از بدی‌ها پاک می‌کند، افزود: نماز فریضه‌ای انسان‌ساز است و دین مبین نیز بر آن تاکید بسیار ویژه دارد.

وی با بیان اینکه نماز انسان را از تکبر و غرور دور می‌کند، ادامه داد: نماز به تعبیر امام باقر(ع) خانه اخلاص است و لذا باید انسان مخلص باشد که به این خانه درآید. نماز عاشق می‌خواهد و عاشقی و دلدادگی به خداوند باری‌تعالی را باید در نماز نشان دهیم.

در این آیین که در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان برگزار شد انگشتری متبرک رهبری انقلاب، لوح تقدیر و یک مجلد تفسیر قرآن اثر حجت‌الاسلام محسن قرائتی به دست‌اندرکاران این اجلاسیه بزرگ اهدا شد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان  رئیس ستاد برگزاری اجلاسیه، حجت‌الاسلام شمس‌الدین مسوول ستاد نماز استان از جمله دست‌اندرکاران این اجلاسیه بودند که لوح تقدیر و انگشتری متبرک و اهدایی رهبری معظم انقلاب را دریافت کردند.

همچنین در این آیین با اهداء لوح و کتاب تفسیر قرآن از شماری از برگزار کنندگان اجلاسیه و از جمله مدیرکل امور اجتماعی استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس دانشگاه سمنان، مدیرکل حراست استانداری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، شهردار سمنان، دبیر مجمع علمای سمنان، رئیس دانشگاه آزاد واحد سمنان و... تجلیل شد.

همچنین در این مراسم دستگاه‌های اجرایی برتر استان در ترویج و اقامه نماز معرفی و از 21 دستگاه برتر تجلیل شد.

به گفته شمس‌الدین رئیس ستاد اقامه نماز استان، این 21 دستگاه از بین 76 دستگاه اجرایی استان و بعد از ارزیابی همه مستندات ارائه شده به عنوان دستگاه‌های برتر استان انتخاب و معرفی شدند که آموزش و پرورش استان، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان، توزیع برق استان، آبفای شهری ، کمیته امداد استان و...از جمله آنها بود. همچنین 26 دستگاه اجرایی دیگر شایسته تقدیر شناخته شده و از مدیران کل و رابطین نماز آنها تجلیل شد.

در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل خیرین مسجد ساز ستاد اقامه نماز کشور از مسوولان و دست‌اندرکاران برگزاری بیست‌وهفتین اجلاسیه سراسری نماز تجلیل شد.

منبع: ایسنا

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.