تبیان، دستیار زندگی
اولین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استقبال گسترده بازدید کنندگان روبرو شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور خیره کننده تبیان در نمایشگاه قرآن (روز نخست)

حضور خیره کننده تبیان در نمایشگاه قرآن (روز نخست)

اولین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  با استقبال گسترده بازدید کنندگان روبرو شد.

به گزارش تبیان روز گذشته نمایشگاه قرآن که اولین روز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده بود ،پس از اقامه نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری با حضور چشم گیر مشتاقان قرآن کریم مواجه شد.

گفتنی است همان طور که پیش از این اعلام شده بود غرفه موسسه فرهنگی اطلاع رسانی  تبیان در انتهای شبستان زیرین قرار گرفته است.موسسه تبیان تلاش کرده است که با تغییرات گسترده نسبت به سال گذشته ،حضور پر بار تری در پانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم  داشته باشد.تغییرات دکوراسیون و سازه ها تا حدود زیادی باعث شده تا بازدید کنندگان به صورت خیره کننده از غرفه تبیان بازدید کنند.جذابیت غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم  به حدی بود که بازدید کنندگان  و حتی غرفه داران اطراف لحظاتی را به تماشای غرفه تبیان گذراندند. تفاوت غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن امسال نسبت به سال گذشته تنها به شکل آن خلاصه نمی شود بلکه موسسه تبیان به لحاظ محتوایی تغییرات زیادی را داشته که از آن جمله می توان به اضافه شدن یک بخش تحت عنوان جلوه های قرآنی تبیان ، معرفی محصولات قرآنی و محصولات خانواده مشکات اشاره کرد.

حضور خیره کننده تبیان در نمایشگاه قرآن (روز نخست)

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه مهندس اسماعیلی عضو هیئت مدیره تبیان و مدیر کل امور مجامع وابسته سازمان تبلیغات اسلامی از مهمانان اولیه غرفه تبیان بودند که ضمن بازدید گذرا اشاره به تغییرات غرفه تبیان داشتند و این قول را دادند که روز های آینده به طور کامل از غرفه بازدید کنند و در نمایشگاه حضور داشته باشند.

حفظ قرآن را ادامه می دهم

حضور خیره کننده تبیان در نمایشگاه قرآن (روز نخست)

ابوالفضل استادی نوجوان ده ساله تهرانی و حافظ جزء سی قرآن با حضور در غرفه تبیان در باره آشنایی خود با قرآن گفت: با برادرم به نماز جمعه رفته بودم و در راه برگشت یک  لوح فشرده قرآنی خریدم و از آن پس به وسیله آن شروع به حفظ قرآن کرده ام . تا کنون توانسته ام علاوه بر حفظ کامل جزء سی قرآن ، تا آیه 61 سوره بقره را حفظ کنم . این نوجوان حافظ قرآن ادامه داد امیدوارم که در آینده بتوانم تمامی قرآن را به طور کامل حفظ کنم و در این رابطه تلاش خودم را خواهم کرد، چرا که نقش تاثیرات قرآن بر زندگی من در همین مدت کوتاه بی اثر نبوده است .

لازم به ذکر است ، غرفه تبیان از ساعت 10 صبح (ساعت شروع به کار نمایشگاه) میزبان شما بازدید کنندگان و کاربران گرامی می باشد.

روایط عمومی موسسه تبیان