تبیان، دستیار زندگی

پتنت ال جی تبلتی را با نمایشگر بدون حاشیه و کیبورد فیزیکی نشان می‌دهد

براساس اطلاعات آخرین پتنت ثبت‌شده از سوی ال‌جی، به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تبلت جدیدی با طراحی بدون حاشیه و کیبورد بی‌سیم جداشونده به بازار معرفی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تبلت
ال‌جی، جزو معدود شرکت‌هایی است که هنوز تبلت‌‌های جدید به بازار معرفی می‌کنند. با وجودی که تبلت‌های ال‌جی، بخش میان‌رده‌ی بازار را هدف خود قرار می‌دهند، اما به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی همین تبلت‌های میان‌رده، برای شرکت کره‌ی جنوبی سودآور است.
با توجه به اینکه بازار تبلت تحت سلطه‌ی شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ قرار دارد؛ اگر تولید تبلت برای ال‌جی سودآور نباشد، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد که بخواهد در چنین بازاری حضور داشته باشد.
براساس آخرین پتنت ثبت‌‌شده در اداره‌ی مالکیت فکری کره (KIPO) که در تاریخ ۱۴ دسامبر برابر با ۲۳ آذرماه مستندات مربوط به آن منتشر شد، به‌نظر می‌رسد که ال‌جی در جایگاهی فراتر از سومین شرکت بازار در حوزه‌ی تولید و عرضه‌ی تبلت به بازار قرار گرفته است. براساس اطلاعات منتشرشده از سوی LetsGoDigital، پتنت جدید ال‌جی خبر از معرفی تبلت هوشمندی با طراحی بدون حاشیه و کیبورد بی‌سیم جداشونده می‌دهد. همچنین، تبلت جدید، مجهز به کاوری است که نقش بستر تبلت را در حالت گسترده و بازشده برعهده دارد.
کیبورد بی‌سیم و طراحی بدون حاشیه‌ی تبلت در دو پتنت جداگانه به ثبت رسیده‌اند که به‌نظر می‌رسد هر دو بخشی از یک بسته‌ی نرم‌‌افزاری هستند. یکی از موضوعات مهم در مورد تبلت جدید ال‌جی این است که به‌نظر می‌رسد دستگاه جدید، یک تبلت میان‌رده نباشد؛ بلکه مشخصات و طراحی آن بیشتر به محصولات بالارده شباهت دارد و می‌تواند با تبلت‌های شرکت‌های همچون اپل و سامسونگ رقابت کند.
منبع:زومیت