تبیان، دستیار زندگی

برگزاری دومین دوره آموزش کارگزاران فرهنگی کاروان‌های زیارتی

دومین دوره آموزش کارگزاران فرهنگی کاروان‌های زیارتی با حضور یک هزار و 550 نفر از افراد واجد شرایط در استان قم برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دوره آموزش کارگزاران فرهنگی کاروان‌های زیارتی

دومین دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات برگزار می‌شود که در مرحله نخست با توجه به نیاز به کارگزاران فرهنگی برای مناسک حج تمتع و کاروان‌های عتبات، از افراد واجد شرایط برای حضور در این دوره‌ها ثبت‌نام به عمل آمد.

بر همین اساس در آبان‌ماه سال جاری یک هزار و ۵۵۰ نفر از افراد واجد شرایط در این دوره‌ها نام‌نویسی کردند تا در دوره‌های آموزش‌های بدو خدمت و ضمن خدمت و تکمیلی ویژه کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات شامل روحانیان، معین، معینه‌ها و مداحان کاروان‌ها شرکت کنند.

با توجه به لزوم آموزش‌های مختلف برای این افراد کلاس‌هایی در استان قم برگزار می‌شود که در این دوره  یک هزار و ۲۶۰ نفر از روحانیان و مداحان برای شرکت در دوره‌های آموزشی بدو خدمت و تکمیلی عتبات عالیات و همچنین ۲۹۰ نفر در دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت حج و عمره ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده‌اند.

پس از پایان دوره، افراد در آزمون نهایی شرکت کرده و در صورت کسب حدنصاب امتیاز و داشتن صلاحیت‌های لازم برای انجام خدمت و روند اعزام همراه با کاروان‌های زیارتی به مدیریت جذب و سازماندهی معرفی می‌شوند.

همچنین قرار است دوره‌هایی به صورت الکترونیکی برای افراد برگزار شود که تا برخی از دروس به صورت آنلاین برای آن‌ها ارائه شود.

منبع : خبرگزاری شبستان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.