تبیان، دستیار زندگی

داشتن نگاه اخروی به مسئولیت بداخلاقی سیاسی را کم می‌کند

فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: با داشتن نگاه اخروی به مسئولیت، ضریب امنیتی جامعه بیشتر شده و بداخلاقی سیاسی کم می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 حجت الاسلام رسول فلاحتی

حجت الاسلام «رسول فلاحتی» در خطبه‌های امروز (جمعه، 30 آذر) نماز جمعه رشت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارجشان درخصوص سیمای مدیران در روز قیامت، گفت: اگر نگاه به ریاست برای رسیدن جایگاه در دنیا باشد ضرر کرده‌ایم.
نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: اگر نگاه ما در مسئولیت‌های اجتماعی خدا باشد آثار بسیار خوبی در دنیا و آخرت دارد.
وی با اشاره به آثار نگاه اخروی به مسئولیت، گفت: شایسته سالاری اولین اثر داشتن نگاه آخرت نگر در مسئولیت پذیری است.
فلاحتی خاطرنشان ساخت: حل شدن سریع مشکلات مردم و کوتاهی نکردن درحق مردم از دیگر آثار نگاه اخروی به مسئولیت است.
وی اعلام کرد: با داشتن نگاه اخروی به مسئولیت، ضریب امنیتی جامعه بیشتر شده و بداخلاقی سیاسی و هزینه تبلیغات انتخاباتی کم می‌شود.
امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود فرارسیدن ولادت حضرت عیسی(علیه السلام) را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد: در سایه آرمان‌های پیامبران الهی انسان‌های موحد صلح و آرامش را در این دنیا لمس کنند.
وی در ادامه به گذشت 230 سال از انقلاب کبیر فرانسه اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب کبیر فرانسه، حجم اعتراضات دو ماه گذشته در این کشور سابقه نداشته است.
فلاحتی اذعان داست: با توجه به اینکه مردم فاقد رهبر سامان دهنده به اعتزاضات هستند، با این حال هم اعتراضات گسترده و جدی متوجه دولت است.
وی دولتمردان فرانسه را پررو خطاب کرد و گفت: در این آشفته بازار فرانسه، فرانسوی‌ها با همکاری آلمان و انگلیس ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رهبران کشور های اروپایی باید به درد ملت‌های خود برسند و به جوانان خود فکر کنند، اظهار داشت: بخش متوسط جامعه فرانسه  از خوراک و پوشاک و سوخت مناسب بهره مند نیستند.
فلاحتی همچنین خروج آمریکا در سوریه را یک شکست بزرگ برای این کشور توصیف کرد و گفت: این یک پیروزی میدانی بزرگ برای ملت سوریه و امت اسلام است.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.