تبیان، دستیار زندگی

فیلترینگ شدیدتر می‌شود

مهلت مستقل شدن هاتگرام و طلاگرام رو به پایان است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد اختلالاتی به دلیل فیلترینگ باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فیلترینگ
دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص نسخه‌های غیررسمی تلگرام عنوان کرد پس از فیلتر شدن تلگرام برای اینکه سازوکار مناسبی برای انتقال مردم از پیام رسان تلگرام به سمت پیام رسان های داخلی فراهم شود، به نسخه‌های غیر رسمی موفق تلگرام نظیر هاتگرام و طلاگرام (تلگرام طلایی) مجوز فعالیت داده شد که البته مهلت فعالیت آن‌ها برای مستقل شدن از تلگرام تمدید شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود اعلام کرد مهلت مستقل شدن هاتگرام و طلاگرام رو به پایان است و در روزهای آینده با سخت‌تر شدن فیلترینگ، احتمالا شاهد اختلالاتی خواهیم بود.

احتمال بروز اختلالات شدید به دلیل فیلترینگ

با توجه به اعلام پایان فرصت مستقل شدن هاتگرام و طلاگرام (تلگرام طلایی) از پیام رسان تلگرام، نتیجه‌گیری می‌کنم شاهد اختلالاتی برای جدی شدن فیلترینگ باشیم.

وزارت ارتباطات در خصوص شدیدتر شدن فیلترینگ هیچ‌ نقشی ندارد و فقط به عنوان یک مرجع آگاه اخبار این حوزه را اطلاع‌رسانی می‌کند.در خصوص فیلترینگ اینستاگرام نیز  این موضوع تاکنون توسط مراجع مرتبط تصویب نشده است، اما بسیاری از افراد خواهان فیلترینگ این شبکه اجتماعی هستند.
منبع: گجت نیوز