تبیان، دستیار زندگی

قدردانی حجت الاسلام قرائتی از رئیس جمهور

حجت الاسلام قرائتی از دکتر حسن روحانی، بابت حضور در بیست و هفتمین اجلاسیه نماز قدردانی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قرائتی

حجت الاسلام محسن قرائتی طی نامه ای، ضمن قدردانی از حضور ریاست جمهوری در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز، به کیفیت اقدامات ایشان در زمینه ترویج نماز اشاره کرد.

متن نامه بدین شرح است:

حضرت حجت الإسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی(دامت برکاته)

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام و تشکر و قدردانی از حضور ارزشمند جنابعالی در اجلاس سراسری نماز و ایراد سخنرانی مفید و مؤثر در ترویج فرهنگ نماز. انشاءالله این زحمت جنابعالی و سایر اقداماتی که در تحقق هر چه بهتر این فریضه الهی و پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اجلاس نماز خواهید نمود، ذخیره آخرت گردد.

این حرکت شما هم عمل به آیه «تعاونوا علی البر و التقوی» و هم عمل به آیه «ان صلاتک سکن لهم» و هم استمداد برای حل مشکلاتی که دارید. (و استعینوا بالصبر و الصلوه) و هم عمل به آیه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلوه» است.

امید است در زمان حکومت شما نماز به گونه­ای شود که مخاطب جمله معروف «اشهد انک قد اقمت الصلوه» باشیم و خدای ناکرده مشمول آیه «اضاعوا الصلوه» نباشیم.

بهر حال وظیفه خودم را تشکر از شما می­دانم و شرکت کنندگان نیز سخنرانی شما را مثل خود بنده بسیار خوب و مفید و کارشناسانه دانستند.

جنابعالی در هر سال ساعتی را به این عمود دین اختصاص بدهید و به آموزش و پرورش نسبت به نماز نسل­ نو سفارش ویژه داشته باشید.

محسن قرائتی

منبع :خبرگزاری مهر


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.