تبیان، دستیار زندگی

عمل مسئولان می تواند ما را به ظهور نزدیک یا از آن دور کند

حجت الاسلام رحیمیان با تاکید بر اینکه مسئولان باید با عمل خود مردم را به دین و امام زمان(عج) جذب کنند، گفت: هر میزان احکام الهی اجرا شود، نظام اسلامی تقویت و زمینه ظهور مهیاتر می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان
حجت الاسلام «محمدحسن رحیمیان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان و در تشریح نقش مسئولان و سیاسیون در زمینه سازی برای ظهور و حرکت به سمت دولت موعود، اظهار کرد: مسئولان سیاسی کشور هر قدمی که به سمت اجرای احکام قرآنی بردارند، و از این طریق مردم را هر چه بیشتر به سمت اسلام و دین خدا بیشتر سوق دهند، قدمی در مسیر نزدیک شدن به ظهور برداشته اند.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: دولت ها و مسئولان چه در مقام سخن و از آن مهم تر در مقام عمل باید به گونه ای باشند که مردم را به دین و حجت خدا نزدیک کنند چنان که امام صادق(ع) در حدیثی فرمودند: «كونوا دُعاةً لِلنّاسِ بِغَیرِ ألسِنَتِكُم؛ مردم را با غیر زبان خود دعوت كنید».

حجت الاسلام رحیمیان تصریح کرد: موفقیت جمهوری اسلامی در این 40 ساله در تمامی زمینه ها باید الگوی عمل مسئولان برای ادامه راه باشد زیرا این الگو فرصت زمینه سازی برای ظهور را به آنها دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: تضعیف جمهوری اسلامی از سوی هر فردی که باشد از بزرگترین گناهان و در مقابل تقویت جمهوری اسلامی از بالاترین اعمال صالح است که این تقویت و تضعیف نیز برابر با ظهور، بروز و اجرای احکام اسلامی در سطح جامعه است، به این معنا که هر میزان احکام الهی در کشور اجرا شود، جمهوری اسلامی تقویت می شود و هر میزان از اجرای این تعالیم الهی دور شویم، تضعیف این حکومت و در نهایت شاهد تاخیر در ظهور خواهیم بود.
منبع: خبرگزاری شبستان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.