تبیان، دستیار زندگی

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت

تمدید زمان ثبت‌نام برای حضور در آزمون طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت در حالی صبح امروز اعلام شد که چهار روز از پایان مهلت اولیه سپری شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آموزش سبک زندگی
مهلت ثبت‌نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان دولت به مدت ۱۰ روز تا سوم دی‌ماه سال جاری تمدید شد.
این خبر را روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، ۲۸ آذرماه و پس از گذشت چهار روز از پایان مهلت اولیه ثبت‌‌نام منتشر کرده است. پیش از این آخرین مهلت ۲۴ آذرماه اعلام شده بود.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه www.quranedu.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.
براساس آمار پایگاه اطلاع‌رسانی این آزمون، تعداد ثبت نام‌کنندگان از مرز ۴۵ هزار نفر فراتر رفته و در بین دستگاه‌ها وزارت ارشاد، که در رده‌بندی گذشته رتبه دوم را داشت، جایگاه نخست را به دست آورده است.
در رده‌بندی دستگاه‌ها بعد از وزارت ارشاد، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌های وابسته به نهاد ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد و دارایی پیشتاز دستگاه‌های حاضر در این آزمون هستند.
در رده‌بندی استانی نیز استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس پنج استانی هستند که بیشترین سهم شرکت‌کننده در این آزمون را تا به امروز به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین در اطلاعیه روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد آمده است که فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش می‌توانند برای شرکت در این دوره به سامانه http://ltms.medu.ir/ این وزارتخانه مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود دوره‌ای که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است با نام «آموزش سبک زندگی» و با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه «ناس» تا «زلزال» است. این دوره با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور و در قالب هشت ساعت ضمن خدمت برای کارکنان دولت محاسبه می‌شود و به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری قرآن