تبیان، دستیار زندگی

آموزش نحوه رفع خطای Avoid bad requests در GTmetrix

خطای Avoid bad requests از خطاهای رایج GTmetrix و جزء خطاهای محتوایی محسوب می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش نحوه رفع خطای avoid bad requests در gtmetrix
خطای Avoid bad requests از خطاهای رایج GTmetrix  و جزء خطاهای محتوایی محسوب میشود به دلیل درخواست اشتباه ایجاد می شود. ممکن است این خطا  علت های مختلفی داشته باشد که عمومی ترین آن ها خطای ۴۰۴ می باشد. ممکن است شما یک فایل JS یا CSS قرار دادین که در این بخش باید لود بشود در صورتی که در سرور موجود نیست .
در  این حالت کاربر که با مرورگر خود در انتظار لود فایل میباشد از سرور درخواست فایل می کند در صورتی که در این فایل روی سرور موجود نمی باشد. به همین خاطر مدت زمان لود سایت افزایش پیدا کرده که در این صورت با خطای Avoid bad requests مواجه خواهید شد.

آموزش رفع خطای Avoid bad requests در GTmetrix
برای رفع خطای Avoid bad requests باید در ابتدا منبع این خطا را پیدا کرده و سپس اقدام به یافتن خطای مورد نظر کنید. این خطا بیشتر زمانی اتفاق می افتد که تصاویر و رسانه ها قابل مشاهده باشند برای فهمیدن این موضوع کافیست به آدرس صفحه مورد نظر مراجعه کرده و ببینید که کدام یک از فایل ها لود نمی شوند .
اگر فایل مورد نظر رسانه هایی مانند تصویر و یا ویدئو باشد با یک مشاهده می توان فهمید ولی اگر bad requests بخاطر عدم وجود فایل  CSS  یا JS یا فایل های دیگری باشد که محتوایی از آن ها وجود ندارد شما با منتظر ماندن در لود سایت متوجه وجود اشکال در آن شده و سورس صفحات را در آن بررسی کنید که کدام یک از پیوندها بصورت ۴۰۴ می باشد.

آموزش نحوه رفع خطای avoid bad requests در gtmetrix
راهکار دیگر استفاده از ابزار Inspect Element است که اگر خطایی در GTmetrix موجود باشد به رنگ قرمز قایل مشاهده است . برای این منظور روی صفحه کلیک راست کرده و گزینه Inspect Element را انتخاب کنید . سپس در تبی که به رنگ قرمز آدرس دهی مشخص شده است در ستون Console  کلیک کنید. اگر خطایی در این صفحه مشخص شده باشد با رنگ قرمز و آدرس دهی شده به نمایش در میاید. نمونه ای از این خطا را در این تصویر می بینید.

آموزش نحوه رفع خطای avoid bad requests در gtmetrix
رفع مشکل Avoid bad requests
پیدا کردن راه حل که با طی کردن موضوع برابر می باشد کمی مشکل است  و اگر علت مشکل را پیدا کنید رفع آن بسیار ساده تر می باشد. وقتی شما مشکل را در صفحه پیدا کردید به خاطر عدم لود تصاویر، یا بایستی تصویر را در مسیر مورد نظر آپلود کنید تا مشکل حل شود و یا اینکه قطعه کدی که وظیفه آن نشان دادن خطا در این بخش می باشد را بردارد.
ما خودمان هم زمانی که با این مشکل مواجه می شویم به خاطر عدم وجود فایل نبوده و کد اشتباه  در محتوا نشان داده شده و درج شده بود. بطور مثال قرار بوده که  تصویر در پس زمینه سایت نمایش داده شود ولی چون اقدام به نصب ssl  کرده بودند تصویری که می بایست از HTTP لود شود از HTTPS لود میشد. به همین خاطر عده ای فکر میکنند که با حذف تصویر مشکل برطرف میشود در صورتی که با حذف تصویر نه تنها مشکل برطرف نشده بلکه بدلیل مواجه شدن با bad requests بزرگ هم شده بود. در این حالت باید قطعه کد خود را بررسی کنید که ببینید درست بوده است یا اینکه بصورت کامل بردارید تا با خطای bad requests مواجه نشوید.

مطالب مرتبط:
مقایسه آموزش الكترونیكی با آموزش سنتی
آیا آموزش مجازی بهتر عمل می کند؟
آموزش الكترونیكی یك ضرورت

منبع: https://iranitarh.com