تبیان، دستیار زندگی

آغاز جلسات آشنایی با معارف نهج‌البلاغه

مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران از آغاز سری دوم جلسات آشنایی با معارف نهج‌البلاغه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نهج البلاغه

علی‌اکبر مرجانی مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره سلسله جلسات آشنایی با معارف نهج‌البلاغه گفت: از فردا چهارشنبه 28 آذر فاز دوم برگزاری این جلسات با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع از ساعت 8 صبح الی 12 آغاز می‌شود. در دوره دوم این جلسات 25 برنامه درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در سال 96 و در سری نخست برگزاری این جلسات، پنجاه برنامه درباره مسائل مبتلا به جامعه در موضوعات اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی در نهج‌البلاغه تهیه و تدوین شد. محتوای این جلسات در قالب لوح فشرده تهیه شده و در برنامه‌های مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، همچنین قرار است از محتوای این جلسات مسابقاتی برگزار شود.

مرجانی افزود: 5 جلسه از سلسله جلسات سال گذشته با حضور حجت‌الاسلام سید حمیدرضا امین‌زاده معاون فرهنگی بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، 5 جلسه با حضور محمدعلی مجد استاد دانشگاه، 20 جلسه با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و 20 جلسه با حضور آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور برگزار شد.

مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از پخش این جلسات در شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد و گفت: هنوز 4 بخش از پخش جلسات دوره نخست باقی مانده که هر شب پیش از اذان مغرب از شبکه قرآن پخش می‌شود.

به گفته وی، سلسله جلسات سبک زندگی قرآنی و آشنایی با معارف مهدویت یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در سال 96 تهیه و تدوین شد.

این جلسات در سالن همایش 9 دی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر واقع در منطقه 19 تهران، بزرگراه شهید تندگویان، خانی‌آباد، بلوار میلاد، بعد از شهرداری، جنب آتش نشانی برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: تسنیم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.