تبیان، دستیار زندگی

ایثارگران شهرداری تهران تحت پوشش بیمه دی در می‌آیند

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با توجه به حساسیتی که نسبت به جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در این مجموعه دارد بعد از مصوبه ارجاع بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه های مربوطه، اقدام به عقد قرارداد یک ساله با یک شرکت بیمه گر برای تحت پوشش قرار دادن کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهرداری تهران
دکتر رضا جلالی اظهار داشت: از آنجا که هیات دولت، در نیمه سال ارجاع بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه ها را تصویب کرد ما با مشکلاتی برای ردیف بودجه آن مواجه شدیم اما با توجه به حساسیتی که شهرداری تهران به کارکنان شاهد و ایثارگر این مجموعه دارد در نشست ها و جلسات انجام شده توانستیم شرایط را برای بستن قرارداد با بیمه دی فراهم کنیم تا همان سطوح خدماتی را که در بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه شاهد و ایثارگر ارائه می دهد در شهرداری نیز برای ایثارگران شاغل فراهم کند.

این جانباز 70 درصد ضمن برشمردن تعداد ایثارگران شاغل در شهرداری تهران گفت: ما برای 1719 نفر ایثارگری که در مجموعه شهرداری مشغل به کار هستند نیاز به مجوز برای استفاده از ردیف بودجه هستیم که در جلسه ای که با اداره کل منابع انسانی شهرداری داشتیم ان را مطرح کردیم و ان شاا... قرار است به زودی حل شود.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان یاداور شد تاریخ قرارداد بیمه درمانی و تکمیلی ایثارگران شاغل در شهرداری از ابتدای دیماه خواهد بود اما شهرداری بر اساس استانداردهای بیمه، هزینه میان دوره ای دو ماهه ابان و اذر را پرداخت می کند بنابراین ایثارگرانی که در این وقفه زمانی دو ماهه با پرداخت هزینه از خدمات درمانی استفاده کرده اند (البته در سطوح خدمات ارائه شده توسط بیمه دی و بر اساس استانداردهای این شرکت بیمه گذار)، هزینه های خود را از بیمه دی دریافت خواهند کرد.
منبع: پایگاه خبری حیات