تبیان، دستیار زندگی
بكهام: خوشحالم كه هوادارانمان را شاد كرده ایم 2 گل زیبای رونالدو و رائول، رئال مادرید را پیروز و سربلند از برنابئو خارج كرد. سانتر زیبای دیوید بكهام از دید هواداران این تیم كه با وب سایت رئال مادرید نیز در تماس بوده اند و در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری جذاب از دنیای توپ گرد

بكهام: خوشحالم كه هوادارانمان را شاد كرده ایم

2 گل زیبای رونالدو و رائول، رئال مادرید را پیروز و سربلند از برنابئو خارج كرد.

سانتر زیبای دیوید بكهام از دید هواداران این تیم كه با وب سایت رئال مادرید نیز در تماس بوده اند و در نظرسنجی آنها شركت كرده اند، ارزش كامل یك گل را داشته است.

بكهام گفت: "خوشحالم كه هواداران رئال مادرید را شاد كرده ایم. ما در نیمه دوم كاملاً سوار بر بازی بودیم و اگر كمی بیشتر تلاش می كردیم به گلهای بیشتری نیز می رسیدیم. اما ما اكنون فقط به شكست بارسلونا در نیوكمپ می اندیشیم."

سرالكس فرگوسن دچار عارضه قلبی شد

آمار نگران كننده‌ی حملات قلبی میان مربیان انگلیسی

سرالكس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد روز گذشته دچار عارضه‌ی قلبی شد.

سرمربی یونایتد را به بیمارستانی در شهر منچستر منتقل كردند و این مرد كهنه‌كار اسكاتلند پس از چند ساعت مراقبت از بیمارستان مرخص شد.

پیش بینی می‌شود فرگوسن امروز در زمین تمرینات كارینگتون كه ویژه‌ی منچستر یونایتد است، حاضر شود.

سایت رسمی باشگاه منسچتر یونایتد در این باره نوشت:« فرگوسن روز گذشته در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشكی قرار گرفت و پس از آزمایش‌های ابتدایی كه نشان از حمله قلبی مختصری داشتند، بیمارستان را ترك كرد.

سرمربی منچستر شرایط خوبی دارد می‌تواند بار دیگر گروهش را همراهی كند.»

«سازمان قلب بریتانیا» نیز شرایط را عادی دانست. این سازمان معتقد است، نوشیدن بیش از حد قهوه یا اضطراب در حرفه‌های پرفشار موجب چنین مشكلاتی می‌شود. نگرانی‌های بیش از حد در شغل‌های پر مخاطره به گزارشBBC ضربان قلب را كه اندازه‌ی طبیعی آن 70 ضربه در دقیقه است به 140 تا 240 ضربه می‌رساند. این روزها همه از دلمشغولی فرگوسن آگاه هستند.

پرونده‌ی جنجالی سرمربی منچستر یونایتد با سهامداران این باشگاه و همچنین نمایش ضعیف این تیم در دیدارهای اخیر لیگ برتر مرد اسكاتلندی را از پا انداخت. مشكل حملات قلبی میان مربیان لیگ برتر انگلستان رواج زیادی یافته است. فشردگی رقابت‌ها در این كشور و تعداد زیاد آنها پیش از این گریبان ژرارد هولیه، گرام سونس، بری

فری و جوكینر را گرفته بود. ژرارد هولیه سرمربی لیورپول مجبور به عمل جراحی قلب باز شده بود. این آمار برای اتحادیه‌ی فوتبال انگلستان تكان دهنده است. نیمكت‌های داغ مربیان بریتانیایی را ذوب می‌كنند!

اینتر خاموش در بازار نقل‌ و انتقالات ژانویه

آلبرتو زاكه‌رونی، سرمربی موفق این روزهای اینتر معتقد است، گروهش نیازی به نیروی تازه‌ نفس در ماه ژانویه ندارد.

نام بازیكنانی بزرگی در فهرست خرید نراتزوری در آغاز سال نو به گوش می‌رسید، اما زاكه‌رونی از تركیب فعلی گروهش راضی است: « فكر می‌كنم می‌توان از قراردادهای بی‌جهت جلوگیری كرد.»

دژان استانكوویچ یكی از بازیكنانی است كه شایعه پیوستنش به اینتر وجود داشت. زاكه‌رونی در این باره گفت:« فكر نمی‌كنم استانكوویچ رم را ترك كند. روبرتو مانچینی هیچ علاقه‌ای به از دست دادن این بازیكن ندارد. اگرچه یك مرد میانی با ویژگی‌های هجومی مناسب اینتر است.»

جاناتان زبینا، خرید تازه این فصل رم، الكس، مدافع سانتوس و لوچیانو، بازیكن قرضی اینتر در كیه‌وو دیگر بازیكنانی هستند كه نامشان در فهرست زاكه‌رونی شنیده می‌شود.

رسوایی مالی لوئیس انریكه

لوئیس انریكه ستاره بارسلونا از سوی وزارت برنامه و بودجه اسپانیا به كلاهبرداری و عدم پرداخت مالیات متهم شد.

وی مبلغ 000/180 پوند كسری مالیاتی داشته و این مبلغ در حساب طرف قرارداد او واریز نگشته است.

این سازمان هم اكنون با مدارك معتبر به مبلغ 000/60 پوند، انریكه را مجرم شناخته است. وی در سال 2000-1999 مبلغ 000/440 پوند به بانك منطقه وست ایندیز آمریكا واریز كرده است و این مبلغ صد در صد برای فرار از مالیات بوده و او این رقم واریز شده را حقوق حاصل از تمدید قرارداد خود عنوان كرده است.

روزنامه لاوانگواردیا نیز نوشت: "او نمی تواند با جمع آوری مدارك پوچ كلاهبرداری خود را انكار كند. همه چیز روشن و واضح است و انریكه باید در حضور مردم و هوادارانش، پاسخگو باشد."