تبیان، دستیار زندگی

غافلگیری رادان از «آشفته گی» جیرانی

فیلم جدید فریدون جیرانی که برای جشنواره فجر آماده می‌شود، تحسین بازیگر نقش اصلی آن یعنی بهرام رادان را برانگیخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
آشفته گی
بهرام رادان درباره فیلم تازه فریدون جیرانی نوشت: «آشفتگی تازه‌ترین فیلم فریدون خان جیرانی را شنبه‌شب تماشا کردم، در کنار فضای عجیب و بدیع فیلم، شجاعت آقای جیرانی در به تصویر کشیدن لحظات و شخصیت‌های کاملاً متفاوت با جریان روزمره سینما، در روزگاری که بیشتر فیلمسازان به‌خصوص همنسلان ایشان علاقه به تکرار مکررات دارند، ستودنی است.»

جیرانی هم چندی پیش درباره فیلم جدید خود این‌گونه نوشته بود: «آشفته‌گی» رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت... .

این فیلم اولین همکاری بهرام رادان با جیرانی است و گفته می‌شود، این بازیگر در «آشفته‌گی» در نقشی بسیار متفاوت جلوی دوربین رفته است.

فیلمبرداری «آشفتگی» با بازی بهرام رادان، مهناز افشار، علی میلانی، مهران احمدی، احسان محمدی و نازنین صلح‌جو بهار امسال در تهران به پایان رسید و پس‌ازآن بهرام دهقان که سابقه همکاری با فریدون جیرانی را در چندین اثر همچون «خفگی»، «قصه پریا»، «من مادر هستم»، «پارک‌وی» و... را داشته است، تدوین آن را آغاز کرد.

این روزها فریدون جیرانی مشغول ساخت مجموعه نمایش خانگی «نهنگ آبی» است که به‌زودی وارد بازار می‌شود.

بهرام رادان هم علاوه بر «آشفتگی» فیلم‌های «سونامی» میلاد صدر عاملی و «ایده اصلی» آزیتا موگویی را در جشنواره امسال خواهد داشت. این بازیگر سال 85 برای «سنتوری» دومین سیمرغ خود را به دست آورد و گفته می‌شود امسال شانس زیادی برای هت تریک دارد.

رادان همچنین در سریال «رقص روی شیشه» مهدی گلستانه بازی کرده است که به‌زودی وارد شبکه خانگی می‌شود. این، نخستین سریال رادان بعد از دو دهه بازیگری است.