تبیان، دستیار زندگی

چرا استارتاپ؟

«گردشگری» گردهمایی فرهنگ، اقتصاد و اجتماع است. «استارتاپهای گردشگری» رشته‌های فنی، مهندسی، پزشکی و علوم انسانی را آشتی می‌دهند تا گردشگری همراه با شتاب روز در حوزه علم و فناوری بهترین بازارها را برای اقتصاد کشورها خلق کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اپلیکیشن
ایده گرَد مسابقه‌ای است که در آن افراد خلاق و دارای ایده در هر رده سنی و تحصیلی، ایده‌های خود را ارائه می‌دهند. ایده گرد رقابتی است تا ایده برتر بتواند حمایتی که استحقاق آن را دارد برای عملیاتی شدن و ارائه به بازار دریافت کند. شما به‌عنوان دارنده یک ذهن خلاق لیاقت آن را دارید که مجالی برای ارائه و داوری حرفه‌ای بیابید.

چرا گردشگری؛ چرا استارتاپ؟

«گردشگری» گردهمایی فرهنگ، اقتصاد و اجتماع است. «استارتاپ های گردشگری» رشته‌های فنی، مهندسی و علوم انسانی را آشتی می‌دهند تا گردشگری همراه با شتاب روز در حوزه علم و فناوری بهترین بازارها را برای اقتصاد کشورها خلق کند. شرایط شرکت در مسابقه:
در هر سنی که هستید با هر مقطع تحصیلی به‌تنهایی یا با گروه خود، اگر ایده خوبی دارید، می‌توانید در مسابقه ما شرکت کنید. ایده خوب، ایده‌ای است که هنوز بازار با آن آشنایی چندانی ندارد و شما به‌عنوان صاحب ایده می‌دانید که نقطه شروع و اوج کار شما کجاست. بازار را به‌خوبی می‌شناسید و می‌توانید ایده خود را از لحظه ارائه، در بازار تجسم کنید. در اصل شما از ایده‌تان مهم‌تر هستید.

جوایز

اگر شما موفق به کسب مقام ایده برتر شوید، «شتاب‌دهنده سی سو تِک» بر روی ایده شما سرمایه گذاری می‌کند تا به نتیجه برسید. این سرمایه گذاری شامل حمایت های معنوی و مشاوره های مالی، حقوقی، فنی و استراتژی است.
در واقع شما می‌توانید تحت لوای «شتاب‌دهنده استارتاپ های گردشگری مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی» ضمن دریافت مشاوره‌های مالی، فنی، حقوقی و استراتژی، میزی برای کار و حتی تیم مورد نیاز خود برای عملیاتی کردن ایده‌تان را بیابید و با خاطری آسوده بازار خود را کشف کنید و توسعه دهید.

تاریخ و زمان برگزاری

شرکت‌کنندگان تا تاریخ 15 بهمن ایده‌های خود را ارائه می‌دهند. 5 ایده برتر در مرحله اول داوری، در روز برگزاری مسابقه در حضور داوران و متخصصان حوزه گردشگری و آی تی حضور می‌یابند تا 3 ایده برتر انتخاب شود.

شتاب‌دهنده سی سوتِک کیست؟

شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه گردشگری باید با فرآیند اداری پیچیده‌ای دست‌وپنجه نرم کنید که ممکن است حتی شمارا از ادامه مسیر منصرف کند. از سوی دیگر افراد خلاق و دارای ایده در حوزه گردشگری به‌صورت طبیعی به تخصص آی تی مجهز نیستند. تمام این کاستی‌ها توسط «شتاب‌دهنده سی سوتِک» برای شما جبران می‌شود.
منبع:تسنیم