تبیان، دستیار زندگی

مددجویان برای پیگیری سهام عدالت می‌توانند به بهزیستی مراجعه کنند

معاون بهزیستی کشور در مورد مشکلات پیش آمده در بحث دریافت سهام عدالت به مددجویان بهزیستی توضیح داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سهام عدالت
«سامانه فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و سعی می‌کند در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی بپردازد.
سوژه مطرح شده در فارس من در مورد عدم ثبت شماره ملی بعضی از مددجویان بهزیستی در سامانه سهام عدالت است که در این رابطه گفته شده «بنده از مددجویان بهزیستی هستم، برگه رسید سهام ثبت نام سهام عدالت را هم دارم اما هنوز شماره ملی بنده در سامانه سهام عدالت ثبت نشده تا بتوانم شماره شبا را درج کنم.مشکل از کجاست؟ چرا اینقدر در حل این مشکل تاخیر صورت گرفته؟!»
در این رابطه حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس گفت: موضوع سهام عدالت نحوه ثبت نام و شرایط پرداخت آن به بهزیستی برنمی گردد.
وی ادامه داد:سهام عدالت وابسته به سازمان خصوصی سازی است و این سازمان اعلام می کند و ما نیز پیگیری می کنیم.
نحوی نژاد گفت: بهزیستی در قالب حمایت از اقشار آسیب پذیر مسئولیت دارد و در این رابطه پاسخگوست ولی در مورد سهام عدالت ما کاری نمی توانیم بکنیم.
معاون بهزیستی کشور افزود: البته اگر کمکی از دستمان برآید انجام می دهیم این افراد می توانند به بهزیستی و واحد مددکاری مراجعه کنند چراکه این افراد در هر صورت مددجوی ما هستند و چنانچه سازمان خصوصی سازی پاسخ روشنی نداد بهزیستی می تواند آنها را راهنمایی کند.
منبع:فارس