تبیان، دستیار زندگی

شهاب صادقی با آثار ماندگار موسیقی راک به صحنه می‌رود

شهاب صادقی خواننده راک و گروهش در کنسرت خود 16 قطعه اجرا می‌کنند که شش قطعه آن از ساخته‌های خود گروه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهاب صادقی خواننده

شهاب صادقی خواننده سبک راک درباره اجرای پیش روی خود توضیح داد: این کنسرت پنجشنبه 29 آذرماه یک شب و یک سئانس در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد. برای این کنسرت زحمات زیادی کشیده‌ایم و اتفاقات و برنامه‌های جالبی تدارک داده‌ایم که ترجیح می‌دهم درباره آن صحبت نکنم.

او ادامه داد: در زمان ورود ما به این ژانر خیلی از افراد به سبک و روش کاری من و یا کاور کردن که در کنسرت‌هایم صورت می‌گرفت ایراد می‌گرفتند. نکته جالب اینجاست که همین افراد بعد از مدتی خود همین روش را برای اجراهایشان پی گرفتند. البته کاور کردن ما صرفاً به خاطر این بود که ما یک سری قطعات این سبک را بسیار می‌پسندیدیم و بعدها نیز همین قطعات مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، اما ما در کنارش یک سری کارها  را خودمان تهیه و تولید کردیم.

صادقی اضافه کرد: مشکل عمده‌ ما در منتشر نکردن قطعات ساخته خودمان، بحث وکال بود. قطعات ما تماماً بر اساس ملودی‌های وکال تنظیم شده بود، اما وکالیست آماده برای این کار نداشتیم. سعی می‌کردیم تا زمانی که قطعات جدیدمان آماده شود، قطعات خارجی را کاور کنیم و ساخته‌های خودمان را به‌صورت بی‌کلام در کنسرت‌ها اجرا کنیم. در حال حاضر با برطرف شدن این موضوع، قطعات ساخته خودمان را به‌طور کامل اجرا می‌کنیم.

او تأکید کرد: در اجرای پیش رو 16 قطعه اجرا خواهیم کرد که شش قطعه از ساخته‌های خودمان است و 10 قطعه دیگر نیز از آثار ماندگار موسیقی راک از جمله گری مور، متالیکا، پینک فلوید، اندی جیمز و... خواهد بود. اجرای قطعه‌ای از اونسنس با همکاری گروه وکال خانم‌ها و گروه اوپنینگ برخی از برنامه‌های این کنسرت خواهد بود.

این خواننده همچنین گفت: در تمام مدت فعالیت خود سعی کرده‌ام در مسیر درست قدم بردارم و دنبال حاشیه نباشم و فکر می‌کنم تا حدودی موفق عمل کردم.

دانیال فیاض (گیتار)، پیمان ناصری (گیتار باس)، شروین توزنده (گیتار)، علی فراز (درامز) و نیلوفر صادقی (کیبورد) اعضای ارکستر شهاب صادقی را در این کنسرت تشکیل می‌دهند که پنجشنبه 29 آذرماه ساعت 18 در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه خواهد رفت.


منبع: هنر آنلاین