تبیان، دستیار زندگی

پای "بچه‌مهندس" به تلویزیون باز می‌شود

شبکه دو پس از اتمام مجموعه «بی‌قرار»، فصل دوم «بچه مهندس» را روی آنتن می‌برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


 همین چندی پیش سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه‌مهندس» گفته بود که پیشنهاد ما به تلویزیون این است که بگذارند فصل سوم هم آماده شود و بعد «بچه‌مهندس» را روی آنتن ببرند. اما تلویزیون به دلیل نبود آثار جدید و کمبودهایی که چند وقت اخیر دارد و بایستی خلأ آنتن را پر کند. به همین‌جهت بعد از سریال «بی‌قرار»، «بچه‌مهندس» به شبکه دو می‌آید.

داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و زندگی پسری را روایت می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ شده است. فاز اول سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش شد و حالا بعد از سریال «بی‌قرار» با همین کنداکتور دوباره روی آنتن خواهد رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر و حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، مریم کاویانی، نسرین نکیسا، صحرا اسداللهی، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده‌اند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.


منبع:تسنیم