تبیان، دستیار زندگی

تبیان از علت های موفقیت سریال «بانو عمارت» می گوید

بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای تحلیلی به بررسی علت های استقبال عمومی از سریال «بانو عمارت» پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
«بانوی عمارت» پنجم آذر به تلویزیون می‌آید
 به گزارش روابط عمومی، «بانوی عمارت» تازه‌ترین سریال شبکه سه است که مدتی روی آنتن رفته و توانسته نظر بیننده‌ها را به دست بیاورد.
به همین منظور احمد رنجبر در مقاله تحلیلی خود آورده است: «هر وقت قصه‌ای تاریخی با ماجرایی عشقی آمیخته شده نتیجه‌ای مطلوب بدست آمده است. کارگردان با این تمهید توانسته بیننده را پای گیرنده بنشاند و از دل یک یا چند رابطه عاشقانه حرف‌های تاریخی را روایت کند. این شیوه سابقه‌ای طولانی دارد که سردمدارش داود میرباقری است. او در دهه شصت سریال «رعنا» را با موضوع انقلاب اسلامی ساخت اما این قصه را با داستانی عاشقانه ممزوج کرد. او در سریال تاریخی «امام علی (ع)» و «مختارنامه» یک عشق در کنار قصه اصلی گذاشت و اگر خاطرتان باشد کلید واژه قطام یکی از حلقه‌های اتصال مخاطبان با سریال «امام علی (ع)» بود.
ازجمله سریال‌های ساخته‌شده با موضوع تاریخ معاصر که یک خط عشقی پررنگ در آن‌ها قرار دارد، می‌توان به این موارد اشاره کرد: «شب دهم، مدار صفر درجه، در چشم باد شهرزاد، پروانه، ارمغان تاریکی، نفس، کیف انگلیسی، پریدخت و ...»
متن کامل مقاله تحلیلی «راز بانو در عمارت» در بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در دسترس علاقمندان می باشد.