تبیان، دستیار زندگی

حمایت تولید محصولات ارگانیک

شهردار تهران «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» را افتتاح کرده بود، در جریان دومین بازدید از این جشنواره بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی، به ویژه تولیدکنندگان محصولات ارگانیک تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حناچی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ دکتر پیروز حناچی در این بازدید که در ساعات پایانی سومین روز جشنواره صورت گرفت و بیش از 2 ساعت به طول انجامید، گفت: مدیریت شهری بر اساس مسئولیت اجتماعی خود از تولید محصولات ارگانیک حمایت می‌کند و تلاش خواهیم کرد تا به نقطه‌ای برسیم که با همراهی مردم، شاهد توسعه استفاده از محصولات ارگانیک در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیش نیاز هر رویداد شهری، جلب مشارکت مردم و ایجاد باور در آنها برای همراهی با مدیریت شهری است، اظهار کرد: درصدد هستیم تا با انجام مجموعه اقداماتی همچون برگزاری جشنواره ارگانیک، شناخت مردم نسبت به اهمیت و ضرورت تغذیه سالم را افزایش دهیم.

دکتر حناچی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ارگانیک، نشان دهنده حمایت مدیریت شهری از سلامت شهر و شهروندان است، تصریح کرد: در صورت همراهی همه ارگان‌ها و سازمان‌ها برای معرفی محصولات ارگانیک با شهرداری تهران، می‌توانیم به شهری سالم و شهروندانی سالم دست یابیم.

شهردار تهران در پایان با تاکید بر اینکه برای داشتن خانواده سالم، نیازمند تغذیه سالم هستیم و برگزاری جشنواره ارگانیک از جمله بسترهای نیل به این مهم است، خاطرنشان کرد: به اعضای محترم هیات دولت پیشنهاد می‌شود به منظور حمایت از تولید ملی و سلامت عمومی از جشنواره ارگانیک دیدن کنند.