تبیان، دستیار زندگی

سفر «گاندو» به تبریز

تصویربرداری سریال «گاندو» به تبریز رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال «گاندو»

 سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار این روزها در تبریز پی گیری می شود. این در حالی است که مدتی پیش گروه به اصفهان سفر کرده بود و سکانس های مربوط به این شهر تصویربرداری شد و سپس به سکانس های تبریز رسید و پس از آن هم قرار است به شهرهای دیگر سفر کنند.
تاکنون حدود ۶۵ درصد از تصویربرداری سریال به پایان رسیده و قرار نیست بازیگر دیگری در این فصل به گروه اضافه شود. ضمن اینکه رضا توکلی به تازگی بازی اش در این سریال به پایان رسیده است. هنوز زمان و شبکه پخش سریال مشخص نشده است.
اما قرار است فصل نخست آن در ۳۰ قسمت تولید شود. داستان این مجموعه تلویزیونی که پانزدهمین سریال جواد افشار برای تلویزیون است به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است. ضمن اینکه قادری مدتی است نگارش فصل دوم را نیز آغاز کرده است. قرار است که سکانس هایی از سریال هم در کشور ترکیه تصویربرداری شود.
داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، ساراخویینی‌ها، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، علیرام نورایی، پندار اکبری، نیلوفر شهیدی، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، رضا توکلی، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال پر ستاره ایفای نقش خواهند کرد؛ همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، کمند امیر سلیمانی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود و قرار است بازیگران خارجی نیز در این مجموعه حضور داشته باشند.


منبع:بانی فیلم