تبیان، دستیار زندگی

تشکیل تیم ملی"ب" باعث نفاق می‌شود

مربی تیم ملی بوکس گفت: به غیر از نفرات اصلی ما باید تعدادی جوان هم در اردوها داشته باشیم، آنها نیز باید چکش‌کاری شوند تا در آینده بوکسورهای خوبی برای پشتوانه تیم ملی باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی مظاهری در پاسخ به این سؤال که آیا کیفیت فنی مسابقات
بوکس
قهرمانی کشور از نظر شما راضی کننده بود یا خیر، گفت: بنده برای اینکه مسابقات از نزدیک تماشا کنم راهی اهواز شدم و با توجه به انیکه عضو شورای فنی بودم تمام مبارزات را بررسی کردم.اکبر احدی به دلیل بیماری برادرش با چند روز تاخیر به اهواز آمد اما من رفتم تا تمام مسابقات را از نزدیک تماشا کنم. به اعتقاد من مسابقات از لحاظ کیفیت قابل قبول بود. به عنوان مثال برای نخستین بار در وزن 75 کیلوگرم شاهد حضور 30 بوکسور بودیم.استقبال خوبی از مسابقات شده بود و میزبان برای برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را کرده بود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با بازیکنان خوبی  در این مسابقات حضور داشتند و آیا عملکرد فنی آنها مورد تائید کادر فنی تیم ملی بود،‌گفت: به غیر از احسان روزبهانی تمام مدعیان در این رقابت‌ها حضور داشتند. تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات با بهترین‌های خود وارد اهواز شده بودند. به خاطر اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد همه با تمام توان در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند. یکی از جلوه‌های بزرگ مسابقات حضور تیم‌ها با قهرمانان بزرگ خودشان بود. امیدوارم بوکس ایران در مسیر موفقی قرار بگیرد.
مربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا در این رقابت‌ها پدیده‌ای هم شناسایی شد یا خیر، گفت: واقعا بچه‌های که قدیمی‌تر هستند یک سر و گردن از مابقی نفرات حاضر در این مسابقات بالاتر بودند. به شخصه مسابقات را آنالیز می‌کردم و تعدادی از بوکسورهای جوان و خوب را در این مسابقات دیدم و نام آنها را یادداشت کردم. ما هنوز هیچ کسی را به عنوان اردو نشین انتخاب نکرده‌ایم. به همین دلیل قرار است پس از اینکه اسامی نفرات اصلی اعلام شد، ما تعدادی از بوکسورهایی که در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند را نیز به اردوها دعوت کنیم تا در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشند و از تجربیات آنها استفاده کنند. به هر حال نیاز است به غیر از نفرات اصلی ما تعدادی جوان هم در اردوها داشته باشیم، آنها نیز باید چکش‌کاری شوند تا در آینده بوکسورهای خوبی برای پشتوانه تیم ملی باشند.
مظاهری در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم دارید مثل گذشته تیم "الف" و "ب" تشکیل دهید؟ عنوان کرد: به هیچ عنوان چنین تصمیمی را نداریم. تشکیل تیم الف و ب لطمه زیادی به بوکس ایران زد. ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم چنین اتفاقی رخ دهد. اصلا کسی هم در مورد تشکیل تیم الف و ب هیچ صحبتی نکرده و حتی مدنظر مسئولان فدراسیون بوکس هم چنین چیزی نیست. چون تشکیل تیم الف و ب باعث نفاق بین ملی‌پوشان می‌شود.
وی  در پاسخ به این سؤال که زمان آغاز اردوهای تیم ملی بوکس مشخص شده یا خیر، گفت: ابتدا کمیته فنی اسامی اردونشینان را انتخاب خواهد کرد و به هرحال احدی هم در سالن مسابقات حضور داشت و پس از بررسی نفرات و دعوت آنها به اردوی تیم ملی زمان آغاز مرحله جدید اردوها نیز مشخص خواهد شد.
مربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا پیشس از مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است سال آینده برگزار شود تیم ملی بوکس به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد یا خیر،‌گفت: حتما قبل  از آغاز مسابقات آسیایی طبق برنامه‌ای که اکبر احدی دارد تیم ملی بوکس راهی یک دیدار بین‌آلمللی خواهد شد. ضمن اینکه ما مسابقات بین‌المللی چابهار را در ایران میزبان هستیم.
مظاهری در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: باید به تیم خوزستان تبریک بگویم که بعد از 22 سال موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آنها تیم یکپارچه و یکدلی بودند که موفق شدند قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شوند. استان‌های دیگر باید این تیم را الگوی خود قرار دهند چرا که اگر ما هیأت‌های خوب و موفقی را داشته باشیم قطعا در آینده تیم ملی خوبی نیز خواهیم داشت.
منبع:فارس