تبیان، دستیار زندگی

حاتمی: نمی‌توانیم با شرایطی که در آسیا داشتیم، به جام باشگاه‌های جهان برویم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: نمی‌توانیم با شرایطی که در باشگاه‌های آسیا داشتیم به جام باشگاه‌های جهان برویم و تیم حتما باید تقویت شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 بسکتبال
مهران حاتمی در مورد پیروزی پتروشیمی مقابل شیمی‌در در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ ابتدای بازی نظم خوبی در بخش دفاعی نداشتیم و همین موضوع باعث شد که از حریف عقب بیفتیم اما خوشبختانه رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم توانستیم جبران کنیم.
وی ادامه داد: سه مصدومی که داشتیم شکل تیم ما را تغییر داده بود، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی تازه شروع کرده بودند و نوید رضایی‌فر هم زمان کمی برای ما بازی کرد، اما خوشبختانه با این شرایط توانستیم بازی را ببریم.
سرمربی پتروشیمی درباره اینکه آیا این حساس‌ترین بازی‌تان در نیم فصل بود یا خیر، گفت :‌به نظر من تفاوتی در مسابقات وجود ندارد، شما هر تیمی را که دست‌کم بگیرید برایتان دردسرساز می‌شود، ما در همه مسابقات با قدرت حاضر می‌شویم.
حاتمی در مورد حواشی به وجود آمده در این مسابقه گفت: چیز خاصی در طول بازی نبود، اما در پایان بازی یک درگیری لفظی بین دو طرف به وجود آمد که ما آنها را به خونسردی دعوت کردیم، در مجموع چیز خاصی نبود.
وی در مورد برنامه‌های پتروشیمی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان عنوان کرد: این رقابت‌ها از ۱۵ تا ۱۷ فوریه برگزار می‌شود و قرار است برای هماهنگی بیشتر، جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه داشته باشیم، قطعا با شرایط باشگاه‌های آسیا نمی‌توانیم به باشگاه‌های جهان برویم، تیم باید تقویت شود. در آن رقابت‌ها باشگاه دچار یکسری بحران شده بود و ما هشت نفره به مسابقات اعزام شدیم، اما بچه‌ها جای چهار نفر دیگر هم پُر کردند و انگیزه‌ای که داشتند نتیجه داد. 
منبع:فارس