تبیان، دستیار زندگی

چگونه انرژی مثبت را وارد خانه های خود کنید؟

فنگ شویی (به چینی: 風水 ) یک فلسفه چینی باستانی است که قدمت آن به ۴۰۰۰ سال پیش بازمی گردد. فنگ شویی هنر هم آواز شدن و هماهنگی با فضا، محیط و جریان موجود در آن است. آشتی با خود و با طبیعت پیرامون انسان و هم زیستی مثبت و بی استرس از اصول فنگ شویی به شمار می رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فنگ شویی، انرژی مثبت، تهویه خانه، خوشبو کننده، آرامش، دکوراسیون خانه، زیبایی، فوت و فن، نکات خانه داری
انرژی در فنگ شویی زاییده دکوراسیون و چیدمان خانه و عواملی محیطی انسان است که سلامتی و حالات او را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
هر چقدر در خانه هایتان شرایط بهداشتی را بیشتر رعایت کنید انرژی مثبت بیشتری وارد زندگی شما خواهد شد.
اسباب و وسایل کثیف، جیر جیر درها و صندلی ها همه انرژی های منفی هستند که بر زندگی شما اثر می گذارند. در این گزارش با راه حل های ساده برای افزایش انرژی مثبت در خانه هایتان آشنا خواهید شد.

تهویه خانه

اولین گام بیرون راندن هوای مانده و راکد از خانه است. برای این منظور می توانید پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه وارد خانه شود، حتی اگر هوای بیرون ناپایدار باشد. رختخواب و رواندازها و بالش هایتان را بتکانید تا گرد و غبار موجود در آن از بین برود و زدوده شود.

روشن کردن عودهای خوشبوکننده

بوی عودهای خوشبو و ملایم به افزایش انرژی مثبت خانه کمک می کنند و آرامش و سکون را به آن می بخشد. ترجیحا در استفاده از عودها زیاده روی نکنید به خصوص اگر از بیماری های تنفسی رنج می برید. بومیان آمریکا مراسمی دارند که در آن با روشن کردن عودهای مریم انرژی منفی را از محل زندگی خود دفع می کنند.

تعمیر و یا دور انداختن اسباب و وسایل شکسته

وسایل شکسته و زهوار دررفته را تعمیر کنید و یا دور بیندازید، اجازه ندهید که خانه به کپه ای از وسایل مستهلک و غیر قابل استفاده تبدیل شود. در مرحله اول از شر آنها خلاص شوید و یک دور کامل گوشه و کنار خانه را بررسی کنید که وسایل شکسته و خراب در آن به جای نمانده باشد.

معطر کردن خانه با روغن پرتقال

بوی پرتقال و روغن آن انرژی مثبتی به خانه می دهد و احوال شما را خوب می کند. می توانید چند قطره از آن را روی وسایل خانه بمالید و یا از یک آب پاش برای این منظور استفاده کنید.

پرهیز از به هم ریختگی وسایل

زندگی در خانه شلوغ شده از وسایل و بین کومه ای از اسباب و اثاثیه انرژی های فکری را هدر می دهد و به جای آن انرژی منفی، استرس و فشار روانی ایجاد می کند.

رنگ های شاد در دکوراسیون خانه

رنگ ها نقش مهمی در خانه شما دارند. براساس گزارش کارشناسان رنگ زرد از همه رنگ ها بهتر است. انرژی منفی را از بین می برد و مساحت خانه را بیش از آنچه هست نشان می دهد.

تمیز کردن خانه

تمیز کردن خانه سرزندگی و پویایی به خانه می دهد. کف زمین و پنجره را که جلوی چشمتان است برق بیندازید و تمیز کنید تا انرژی مثبت دریافت نمایید.

عدم استفاده از وسایلی که گوشه های مربعی و تیز دارند

یکی از اصول فینگ شوی رهایی از گوشه و کنارهای تیز خانه است. بهتر است از گلدان ها، جعبه ها، میزهای دایره ای و گرد استفاده کنید. لبه های تیز و مربعی آزار دهنده هستند.

استفاده از آینه های بیشتر در خانه

آینه ها به خانه انرژی مثبت می دهند. توصیه میشود که از آینه های مربعی با گوشه های تیز استفاده نکنید.

پرهیز از رنگ های تیره و دلگیر

این یک حقیقت علمی است و بیان آن ربطی به بدبینی یا خوشبینی ندارد. رنگ های روشن اثر مثبتی در روحیه ما به جا می گذارند و فضای شادی را خلق می کنند و رنگ های تیره علاوه بر دلمردگی باعث می شوند تا فضا کوچکتر از آن چه هست دیده شود.
منبع :تابناک با تو

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.