تبیان، دستیار زندگی

یلدای ارگانیک

مدیرعامل شرکت شهر سالم در بازدید از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با اشاره به تاثیر تغذیه سالم بر سلامت شهروندان گفت: باید با افزایش تولید، قیمت محصولات ارگانیک کاهش یابد، تا مصرف آن برای عموم شهروندان امکان پذیر گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حمید چوبینه
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ دکتر حمید چوبینه با تاکید بر نتایج مثبت جشنواره ارگانیک بر تولید محصول ارگانیک و اصلاح فرهنگ تغذیه، گفت: آنچه که سلامت شهروندان را در حوزه تغذیه تامین می‌کند، استمرار مصرف محصولات سالم و ارگانیک است که جشنواره ارگانیک باید آغازگر این فرآیند باشد و در ادامه با ایجاد فروشگاه‌های دائمی محصولات ارگانیک، دسترسی شهروندان به این محصولات فراهم شود.

وی از جشنواره ارگانیک به عنوان بسترساز تغییرات پایدار در حوزه سلامت نام برد و افزود: جشنواره ارگانیک فرصتی است که هم شهروندان به فواید محصولات ارگانیک آشنا شوند و هم تولیدکنندگان، بازار مصرف تولیدات خود را شناسایی کنند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان، با تاکید بر دستاوردهای جشنواره ارگانیک و تاثیر ایده‌ها و طرح‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار پیشبرد این جشنواره، خاطرنشان کرد: با حضور مدیریت جدید در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، به نظر می‌رسد این سازمان دور تازه‌ای از رشد و تحول را تجربه کند.

گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با عنوان «یلدای ارگانیک» از بیست و دوم آذر ماه تا سی‌ام آذر ماه (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان می‌باشد.