تبیان، دستیار زندگی

جشنواره ارگانیک تهران

جشنواره محصولات ارگانیک نشان دهنده عزم جزم مدیریت شهری در اصلاح سبک غذایی شهروندان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حناچی
شهردار تهران در مراسم افتتاح «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» که صبح امروز در بوستان گفت‌گو برگزار شد با تاکید بر نقش تغذیه سالم در سلامت شهروندان و زندگی اجتماعی گفت: وقتی می‌‌گوییم «تهران؛ شهری برای همه» یعنی باید شرایطی فراهم شود تا همه شهروندان در زندگی اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند و شرط اولیه آن، سلامت شهروندان است که تغذیه سالم می‌تواند آن را تامین کند.

دکتر پیروز حناچی با اشاره به تلاش سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در دسترسی شهروندان به محصولات ارگانیک و اصلاح فرهنگ تغذیه سالم، افزود: حضور چشمگیر تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در یازدهمین جشنواره ارگانیک، نشان دهنده موفقیت این جشنواره طی 10 دوره گذشته است که باید تلاش شود این موفقیت منجر به عرضه محصولات ارگانیک در طول سال در میادین و بازارهای میوه و تره بار شود.

وی به اهمیت و ضرورت توجه خانواده‌ها به موضوع سلامت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز موضوعات مرتبط به سلامتی از سوی شهروندان به صورت جدی پیگیری و مطالبه می‌شود، بنابراین توجه به عرضه محصولات غذایی ارگانیک پاسخگویی به مطالبات و نیازهای شهروندان است.

شهردار تهران در پایان با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: برای اینکه جشنواره ارگانیک تاثیرات مثبت خود را تعمیق بخشد، همچون همه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند استمرار و تداوم است.

گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با شعار «یلدای ارگانیک» از پنج شنبه 22 آذر ماه در بوستان گفت‌وگو افتتاح شده و تا سی‌ام آذر ماه جاری (شب یلدا) ادامه خواهد داشت.