تبیان، دستیار زندگی

کتاب «به وقتِ اردیبهشت» از نگاه تبیان

بخش کتاب و کتابخوانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مقاله ای به تحلیل کتاب «به وقتِ اردیبهشت» نوشته مریم عرفانیان پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به وقت اردیبهشت
 به گزارش روابط عمومی، حسین جمالی فرد در تحلیل کتاب «به وقتِ اردیبهشت» نوشته است: ««به‌وقت اردیبهشت»کتابی ساده درباره زندگی معمولی حسن قاسمی دانا ، شهید مدافع حرم است. مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و خواندنی درباره این جوان دهه شصتی که با داشتن هدفی متفاوت در زندگی، مسافر بهشت شد.
ادبیات مقاومت سرشار از ناگفته‌هاست؛ ناگفته‌هایی از زندگانی آدم‌هایی که از تعلقات دنیوی، دل کنده‌اند و در سرزمینی دیگر آرمان‌های خویش را جستجو می‌کنند.قصه مدافعان حرم، به‌عنوان بخشی از شخصیت‌های اصلی ادبیات مقاومت هنوز بکر و دست‌نخورده باقی‌مانده است. مخاطب این حوزه تشنه است و اندک آثار منتشره تا امروز او را سیراب نمی‌کند. معرفی کتاب با موضوع مدافعان حرم، گام کوچکی است تا مخاطب ایرانی را با بخشی از حماسه سازی‌های این گمنامان عرصه جهاد و شهادت آشنا سازد.»
علاقمندان می توانند متن کامل مقاله اینترنتی «به وقتِ بی قراری» را در بخش کتاب و کتابخوانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مطالعه کنند.